Vraag

Een positief geluid!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 5
@jetjes
Bedankt voor je reactie.
Veel plezier met je nieuwe Blackberry!
Reputatie 2
Beste T-Mobile

Nav mijn mail van 30 december jl.waar ik een klacht had over onterechte internetkosten, heb ik vandaag een creditnota ontvangen waar de kosten zijn teruggeboekt.
Dank voor het snelle reageren en het verrekenen van deze kosten.

M vr groet, een tevreden T-Mobile klant.
Reputatie 5
@Merijn50

Wat lief dat je ons een compliment stuurt. Fijn dat je op een goede manier bent geholpen 🙂
Reputatie 3
Ik ben weer blij, heb sinds 2 dagen goed bereik netwerk en 3G op mijn nokia E61i
Weet niet voor hoe lang dat gaat duren, maar toch!

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
Zelf ben ik een Prepaid International klant bij T-Mobile. Zelf heb ik voorheen veel verschillende aanbieders gehad met allen de plus en minpunten. Hoewel er helaas geen ideale aanbieder is die alle pluspunten bij elkaar heeft, wil ik ook wel die benoemen die ik tot zover heb ervaren bij T-Mobile Prepaid International.

-Vriendelijke klantenservice beschikbaar in Nederlands, Engels, Pools en Turks die zich overigens netjes bij naam voorstellen (maak ik over het algemeen niet vaak mee dat telecomaanbieders dat uit hun zelf doen).
-T-Mobile Speciaal spaarprogramma met 180 welkomspunten (meeste aanbieders geven gratis beltegoed, bij T-Mobile kan je dat met die punten maar als je liever voor die punten iets anders hebt kan dat ook, zelf had ik bijvoorbeeld liever een papieren telefoon-adressen boekje voor die punten).
-Aantrekkelijke tarieven voor bellen naar VS en Rusland (zie Prepaid International prijslijst), er zijn meer aanbieders die hierin voordelig zijn maar dat zijn er weinig.
-Makkelijk je SIM kaart blokkeren bij verlies of diefstal online via My T-Mobile, bij prepaid klanten is dit vaak ook niet vanzelfsprekend.
-Deze forum waar vaak snel gereageerd word door een medewerker, net zoals bijvoorbeeld het T-Mobile plein op Facebook.
-Ik weet niet of dat voor prepaid klanten ook geld, maar ik weet van anderen met abonnementen dat die recentelijk een verjaardagskaart van T-Mobile heeft ontvangen. Dat zijn dingen die ik ook erg leuk vind en die je tegenwoordig helaas steeds minder ziet!
-T-Mobile heeft na mijn mening een fijne, overzichtelijke en rustige (niet over volgepropt wat ik wel eens ervaar bij sommige vergelijkbare site's) website.

Hierbij een aantal pluspunten van T-Mobile die vanuit mij zeker de moeite waard is voor een compliment!
Reputatie 5
@Lesley06

Fijn dat je weer goed bereikbaar bent. :)

@LiefKnuffeltje

Dat is nogeens een lijst met complimenten. 😃
Reputatie 3
Werd gistermiddag gebeld door een zeer vriendelijke medewerkster genaamd Kim, en wij zijn ook hier weer tot een goede oplossing gekomen, en dat is voor mij een reden om te blijven als klant.., uiteindelijk gewoon goed opgelost.

Bij deze willen wij ook graag zakelijk verder met TM

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 5
@Lesley06

Fijn om te horen dat je probleem op juiste wijze is opgelost! En helemaal mooi om te horen dat jullie zakelijk verder willen met T-Mobile. 🙂
Reputatie 2
Ook ik wil toch maar even iets postiefs noemen. :)

Onlangs, na wat rondspeuren en twijfelen over wisselen van aanbieder, toch maar weer verlengd bij TM voor een Iphone :)

Een van de redenen hiervoor zijn de extra-punten. Maar toen ik een tijd geleden belde met T-mobile en vroeg of het mogelijk was een ander nummer te krijgen omdat ik wat "problemen" had met mijn toenmalige nummer was dit geen enkel probleem. De zeer vriendelijke dame liet mij kiezen uit 2 nummers en na 15 minuten (en mijn tel. uit- en aanzetten) was ik in het bezit van een nieuw nummer. Supersnel en zonder kosten!!!

Nu weer verlengd voor 2 jaar en hoop al die tijd tevreden klant te blijven 🙂
Reputatie 6
@stefan78

Fijn om te horen dat je positieve ervaringen hebt! Dit soort ervaringen horen we graag!
Reputatie 2
@Jackpot Ja, je hebt gelijk, zo hoort het te zijn, service. Maar helaas kan je niet meer van uit gaan. Dus als het eens beter gaat kan je complimentjes begrijpen. Verzekeraars horen je niet woekerend te belazeren, bouwbedrijven behoren je niet te frauderen, maar helaas, we weten nu wel beter.

Nu mijn positieve bericht.
Ik ben erg blij dat T-Mobile de eigenaren van Sony Ericsson Xperia X10(en aanverwanten)telefoons, te hulp komt om SE te bewegen om toch de telefoons langer te ondersteunen en een nieuwe android versie uit te brengen voor deze telefoons. Deze extra druk is zeer welkom aangezien SE niet echt luistert naar de klanten van hen met deze telefoons. Misschien dat de druk van een grote provider en afnemer meer gewicht in de schaal legt.

Mooi bericht he, helaas niet waar, maar
het had zo\'n mooi positief bericht geweest, wie weet wordt hij ooit waar?
Reputatie 3
Goedemorgen, ook ik wil even mijn positieve reactie plaatsen op het forum. Ik ben sinds 1 jaar weer abonnee bij T-mobile en ik moet zeggen dat ik best schrok van al die negatieve topics op het forum.

Aangezien ik nu voor het eerst een iPhone heb en zeker wilde weten dat ik deze juist gebruik en geen extra kosten zou maken had ik de klantenservice gemaild met tig vragen. Binnen een paar dagen werd ik netjes opgebeld door een zeer vriendelijke mevrouw die alle tijd had om mijn vragen met mij door te lopen. Alles is naar tevredenheid beantwoord.

Ik zeg superservice.

Ik kreeg zelfs nog een mailtje achteraf met de vraag of daarin alles naar tevredenheid was beantwoord.....wat heb ik daar nu nog aan toe te voegen.

Wel hou ik mijn belstatus goed in de gaten.....

Reputatie 2
ik ben PERFECT geholpen door Raymond ivm mijn verzoek nummerbehoud!

TOP!
Reputatie 6
Hier ook prima ervaringen.

Had een probleem met mijn factuur, netjes opgelost via pb en reactie op forum.

Mijn telefoon liep pasgeleden vast en in de winkel ben ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Tot nu toe geen stekeligheden.
Reputatie 6
Badge +8
Leuk deze postitieve reakties!
Ben zelf ook erg FLEX met T-Mobile, mijn ervaringen zijn zeer RELAX.