Vraag

Een positief geluid!

  • 2 november 2010
  • 40 reacties
  • 1106 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 11 reacties
Beste T-Mobile & Medewerkers,

Ik de media hoor ik alleen maar negatieve verhalen, t-mobile dit, t-mobile dat...
Over KPN & Consorten met de afgeronde bel minuten nog maar te zwijgen.

Maar daarvoor mail ik u niet.
Naast al die negatieve verhalen , wil ik graag mijn positieve verhaal vertellen.T-Mobile is mij al 1,5 jaar van trouwe dienst geweest, nooit problemen, nooit storingen en geen gezeur.

Nu is er onlangs een probleem geweest met mijn kapotte telefoon en dit is keurig door jullie verholpen.
Tevens was er totaal geen wachttijd, en werd ik vriendelijk en begripvol te woord gestaan,
en stelde de medewerker zich keurig voor, een absoluut pluspunt!

Daarom heb ik jullie aangemeld voor de Warme Douche van Tros Radar.
En wil ik jullie via deze weg, nog eens hartelijk bedanken voor de snelle, vriendelijke en vooral goede service!

Met vriendelijke groet,
Roy

This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Leuk deze postitieve reakties!
Ben zelf ook erg FLEX met T-Mobile, mijn ervaringen zijn zeer RELAX.
Reputatie 6
Hier ook prima ervaringen.

Had een probleem met mijn factuur, netjes opgelost via pb en reactie op forum.

Mijn telefoon liep pasgeleden vast en in de winkel ben ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Tot nu toe geen stekeligheden.
Reputatie 2
ik ben PERFECT geholpen door Raymond ivm mijn verzoek nummerbehoud!





TOP!
Reputatie 3
Goedemorgen, ook ik wil even mijn positieve reactie plaatsen op het forum. Ik ben sinds 1 jaar weer abonnee bij T-mobile en ik moet zeggen dat ik best schrok van al die negatieve topics op het forum.

Aangezien ik nu voor het eerst een iPhone heb en zeker wilde weten dat ik deze juist gebruik en geen extra kosten zou maken had ik de klantenservice gemaild met tig vragen. Binnen een paar dagen werd ik netjes opgebeld door een zeer vriendelijke mevrouw die alle tijd had om mijn vragen met mij door te lopen. Alles is naar tevredenheid beantwoord.

Ik zeg superservice.

Ik kreeg zelfs nog een mailtje achteraf met de vraag of daarin alles naar tevredenheid was beantwoord.....wat heb ik daar nu nog aan toe te voegen.

Wel hou ik mijn belstatus goed in de gaten.....

Reputatie 2
@Jackpot Ja, je hebt gelijk, zo hoort het te zijn, service. Maar helaas kan je niet meer van uit gaan. Dus als het eens beter gaat kan je complimentjes begrijpen. Verzekeraars horen je niet woekerend te belazeren, bouwbedrijven behoren je niet te frauderen, maar helaas, we weten nu wel beter.

Nu mijn positieve bericht.
Ik ben erg blij dat T-Mobile de eigenaren van Sony Ericsson Xperia X10(en aanverwanten)telefoons, te hulp komt om SE te bewegen om toch de telefoons langer te ondersteunen en een nieuwe android versie uit te brengen voor deze telefoons. Deze extra druk is zeer welkom aangezien SE niet echt luistert naar de klanten van hen met deze telefoons. Misschien dat de druk van een grote provider en afnemer meer gewicht in de schaal legt.

Mooi bericht he, helaas niet waar, maar
het had zo\'n mooi positief bericht geweest, wie weet wordt hij ooit waar?
Reputatie 6
@stefan78

Fijn om te horen dat je positieve ervaringen hebt! Dit soort ervaringen horen we graag!
Reputatie 2
Ook ik wil toch maar even iets postiefs noemen. :)

Onlangs, na wat rondspeuren en twijfelen over wisselen van aanbieder, toch maar weer verlengd bij TM voor een Iphone :)

Een van de redenen hiervoor zijn de extra-punten. Maar toen ik een tijd geleden belde met T-mobile en vroeg of het mogelijk was een ander nummer te krijgen omdat ik wat "problemen" had met mijn toenmalige nummer was dit geen enkel probleem. De zeer vriendelijke dame liet mij kiezen uit 2 nummers en na 15 minuten (en mijn tel. uit- en aanzetten) was ik in het bezit van een nieuw nummer. Supersnel en zonder kosten!!!

Nu weer verlengd voor 2 jaar en hoop al die tijd tevreden klant te blijven 🙂
Reputatie 5
@Lesley06

Fijn om te horen dat je probleem op juiste wijze is opgelost! En helemaal mooi om te horen dat jullie zakelijk verder willen met T-Mobile. 🙂
Reputatie 3
Werd gistermiddag gebeld door een zeer vriendelijke medewerkster genaamd Kim, en wij zijn ook hier weer tot een goede oplossing gekomen, en dat is voor mij een reden om te blijven als klant.., uiteindelijk gewoon goed opgelost.

Bij deze willen wij ook graag zakelijk verder met TM

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 5
@Lesley06

Fijn dat je weer goed bereikbaar bent. :)

@LiefKnuffeltje

Dat is nogeens een lijst met complimenten. 😃
Reputatie 2
Zelf ben ik een Prepaid International klant bij T-Mobile. Zelf heb ik voorheen veel verschillende aanbieders gehad met allen de plus en minpunten. Hoewel er helaas geen ideale aanbieder is die alle pluspunten bij elkaar heeft, wil ik ook wel die benoemen die ik tot zover heb ervaren bij T-Mobile Prepaid International.

-Vriendelijke klantenservice beschikbaar in Nederlands, Engels, Pools en Turks die zich overigens netjes bij naam voorstellen (maak ik over het algemeen niet vaak mee dat telecomaanbieders dat uit hun zelf doen).
-T-Mobile Speciaal spaarprogramma met 180 welkomspunten (meeste aanbieders geven gratis beltegoed, bij T-Mobile kan je dat met die punten maar als je liever voor die punten iets anders hebt kan dat ook, zelf had ik bijvoorbeeld liever een papieren telefoon-adressen boekje voor die punten).
-Aantrekkelijke tarieven voor bellen naar VS en Rusland (zie Prepaid International prijslijst), er zijn meer aanbieders die hierin voordelig zijn maar dat zijn er weinig.
-Makkelijk je SIM kaart blokkeren bij verlies of diefstal online via My T-Mobile, bij prepaid klanten is dit vaak ook niet vanzelfsprekend.
-Deze forum waar vaak snel gereageerd word door een medewerker, net zoals bijvoorbeeld het T-Mobile plein op Facebook.
-Ik weet niet of dat voor prepaid klanten ook geld, maar ik weet van anderen met abonnementen dat die recentelijk een verjaardagskaart van T-Mobile heeft ontvangen. Dat zijn dingen die ik ook erg leuk vind en die je tegenwoordig helaas steeds minder ziet!
-T-Mobile heeft na mijn mening een fijne, overzichtelijke en rustige (niet over volgepropt wat ik wel eens ervaar bij sommige vergelijkbare site's) website.

Hierbij een aantal pluspunten van T-Mobile die vanuit mij zeker de moeite waard is voor een compliment!
Reputatie 3
Ik ben weer blij, heb sinds 2 dagen goed bereik netwerk en 3G op mijn nokia E61i
Weet niet voor hoe lang dat gaat duren, maar toch!

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 5
@Merijn50

Wat lief dat je ons een compliment stuurt. Fijn dat je op een goede manier bent geholpen 🙂
Reputatie 2
Beste T-Mobile

Nav mijn mail van 30 december jl.waar ik een klacht had over onterechte internetkosten, heb ik vandaag een creditnota ontvangen waar de kosten zijn teruggeboekt.
Dank voor het snelle reageren en het verrekenen van deze kosten.

M vr groet, een tevreden T-Mobile klant.
Reputatie 5
@jetjes
Bedankt voor je reactie.
Veel plezier met je nieuwe Blackberry!
Reputatie 2
Hier ook een tevreden klant.
Er ging het 1 en ander mis bij het verlengen van mijn abonnement, Mede door mijn eigen schuld. T-mobile heeft me echt goed en snel geholpen. Ik heb inderdaad ook mensen bij de klantenservice meegemaakt de afgelopen jaren die wel een cursus klantvriendelijkheid kunnen volgen, maar van de 12x bellen de afgelopen dagen (ja ik zat boordevol vragen en problemen ineens) was er maar 1 medewerker die snel naar huis wilde denk ik, want de rest heeft geduldig naar me geluisterd en kwamen met goede oplossingen.

Resultaat is dat ik binnen 48 uur vernieuwd heb en alsnog mijn nieuwe bb heb.

In elk groot bedrijf heb je mensen zitten die niet gemaakt zijn om met klanten om te gaan, maar het merendeel van de mensen bij de klantenservice staan je netjes te woord en proberen je echt goed te helpen (voor zover mogelijk)

Bedankt dus voor de goed en snelle service
Reputatie 4
[QUOTE=Jackpot;750798]Roy,

Wat een onzin, dit is gewoon de normale service wat je van een fatsoenlijk bedrijf mag verwachten. Dat T-Mobile dit sinds kort doet is puur omdat een
Reputatie 3
hier wil ook nog even op aanvullen dat niet door ene Youp de service is uitgebreid, die service was er al en er zijn echt geen extra mensen aangenomen door hem.
iedereen heeft wel eens "verkeerde tijd, verkeerde moment,verkeerde dag" alle bedrijven zijn nou eenmaal niet goed gedekt met service, de ene dag is het drukker dan de andere, en moet je maar net de mensen indelen op de juiste tijden en dagen.

verder al 7 jaar goede en gelukkige klant van TM, no poblemoos
Reputatie 7
Fijn dat je nu wel weer gebruik kunt maken van je iPhone. 🙂
Reputatie 2
Ook ik wilde even iets positiefs melden: vanaf vanmorgen ineens helemaal nul bereik op m'n iPhone. Ik dacht dat het misschien een storing was, maar zonet toch maar even gebeld. Ik werd meteen geholpen, werd netjes te woord gestaan, doorverbonden naar de goede afdeling die vervolgens binnen 2 minuten het probleem voor mij heeft opgelost (lag aan m'n toestel).
Dus: heel goed geholpen!
Reputatie 5
@svtillo

Leuk dat je de moeite neemt om een positieve ervaring met ons te delen! 🙂
Reputatie 2
Ook ik ben een tevreden klant van T-mobile. Heb al eens advies gevraagd en werd terug gebeld en keurig te woord gestaan, kreeg het afgesprokene ook nog eens bevestigd via de e-mail.

Gr. Els
Reputatie 2
T-mobile wordt op veel websites genoemd als het gaat om slecht bereik, slechte 3G dekking en slechte klantenservice.

Ikzelf behoor tot de groep van mensen die dit nog niet heeft mogen ervaren.
Slecht bereik heb ik geen last van. Toen ik in mijn woonplaats geen 3G verbinding had heeft de klantenservice dit netjes geregeld en wat men aangaf, dat het binnen 3 maanden opgelost zou zijn, was waar. Nadien geen problemen meer.

Ook toen ik mijn 3G kaartje kocht en ik me niet kon registeren op my tmobile heeft Tmobile dit netjes en erg professioneel aangepakt. Een grote pluim voor de netheid en beleefdheid aan de telefoon. Beloftes nakomen gebeurd ook echt en altijd netjes de vraag of men gelegen belt.

Gisteren mijn abonnement verlengd voor 2 jaar, ook dan dezelfde beleefdheid, rust en kalmte om het in orde te maken. Ja natuurlijk levert dat ze geld op, maar toch professioneel en zeer betrokken bij de klant.

Ik wilde dit toch kwijt, ik lees veel negatieve dingen maar als je dan zelf precies het tegenovergestelde mee maakt, vraag ik me toch vaak af wat er allemaal zo negatief is.

Degene die super negatief zijn/waren, zijn/waren de eeste die bij tmobile hun abonnement verlengde toen de Iphone 4 uitkwam...

T-mobile ga zo door, positieve verhalen mogen ook hier eens geplaatst worden ipv alles negatief.
Reputatie 7
Fijn dat jullie allemaal de moeite nemen om een positieve reactie te plaatsen. Wij stellen dit natuurlijk erg op prijs. 🙂
Reputatie 2
Ook ik ben een tot nog tevreden gebruiker van T-Mobile. Er zijn wel eens problemen geweest, maar dat had ik vroeger toen ik begon met Libertel ook. Het bereik is altijd prima waar ik kom, en tegenwoordig ook Hsdpa bereik aan het thuisfront. Plus de vele voordeeltjes die van T-mobile hebt, zoals het punten spaarsysteem. Mij hoor je verder niet klagen.