Vraag

Een positief geluid!

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 11 reacties
Beste T-Mobile & Medewerkers,

Ik de media hoor ik alleen maar negatieve verhalen, t-mobile dit, t-mobile dat...
Over KPN & Consorten met de afgeronde bel minuten nog maar te zwijgen.

Maar daarvoor mail ik u niet.
Naast al die negatieve verhalen , wil ik graag mijn positieve verhaal vertellen.T-Mobile is mij al 1,5 jaar van trouwe dienst geweest, nooit problemen, nooit storingen en geen gezeur.

Nu is er onlangs een probleem geweest met mijn kapotte telefoon en dit is keurig door jullie verholpen.
Tevens was er totaal geen wachttijd, en werd ik vriendelijk en begripvol te woord gestaan,
en stelde de medewerker zich keurig voor, een absoluut pluspunt!

Daarom heb ik jullie aangemeld voor de Warme Douche van Tros Radar.
En wil ik jullie via deze weg, nog eens hartelijk bedanken voor de snelle, vriendelijke en vooral goede service!

Met vriendelijke groet,
Roy

This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 2
Bij deze een pluim gevolgd door een vraag.
Ik wilde vandaag mijn abonnement verlengen incl nieuw toestel.
Tijdens mijn zoektocht door de site, kreeg ik een pop-up of ik direct chat-advies van een adviseur wilde. (uiteraard: verlengen is handel, en bij handel is extra attent zijn op service wel mogelijk... )
Enfin, ik kwam terrecht bij Silvia.
Ze heeft me uitstekend geholpen, info was helder en redelijk direct. Ik heb heeeeel veel gevraagd en haar geduld is goed getest ;-)
Desondanks heeft ze me door het hele traject geleidt, gaf me interactief advies en hulp bij alle obstakels en vragen die ik tegen kwam.
Ook in keuze van toestel heeft ze prima onderbouwd advies gegeven.

Daar kunnen ze bij de gemiddelde T-mobileshop en standaard klantenservice nummer een puntje aan zuigen..

Vraag aan T-mobile:
Ze meldde dat er na het sluiten van het chat venster een vragenlijstje zou komen, betreft mijn ervaring met deze hulpfunctie.
Ze vroeg me vriendelijk of ik deze wilde invullen en ik was voornemens dit te doen.
Echter, geen pop-up met vragen.
Ik heb vandaag tussen 7 en 8 contact gehad, naam was Sylvia (toch..?)
Waar laat ik de aan haar bestemde pluim?
Reputatie 7
@hruysch
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het advies via de chat. Wel jammer dat je geen vragenlijstje hebt gekregen om dit kenbaar te maken. Ik heb je bericht doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling zodat je pluim bij de juiste collega terechtkomt. 🙂
Reputatie 2
ik ben het eens met xroyx. Ik heb in het verleden een DOA i-phone gehad, natuurlijk wil een bedrijf deze repareren, maar na een beetje heen en weer gebel heb ik netjes een nieuwe gehad. Ook vind ik de klantenservice best goed en ben ik altijd terug gebeld wanneer dit afgesproken was.

Vandaag heeft iemand bij t-mobile nog voor een leuke aanbieding gezorgd om mijn contract te verlengen en ik ben over het algemeen zeer tevreden met T-mobile en heb zeker niet de indruk dat er ook maar iets beter zou zijn bij een andere aanbieder.
Reputatie 2
en jullie zijn niet de enige die tevreden zijn, ik ben ook tevreden over de kwaliteit van de klantenservice en het netwerk.

Bij bijvoorbeeld vodafone heb ik hele erge moeite om door het keuze menu te komen, ik ben daar nu zo zat van dat ik maar wat indruk tot ik iemand spreek...

T-Mobile, Hartelijk bedankt voor de goede service
Reputatie 2
Ook wil ik mij hierbij aansluiten, heb ooit eens een e-mailtje gestuurd met vragen naar de klantenservice, ik werd gebeld met de antwoorden op mijn vragen en kreeg ze nog eens ter bevestiging naar mijn e-mail gestuurd. Heb ook nooit geen problemen gehad .
Reputatie 2
Ik ben helemaal blij gemaakt door afdeling incasso van t-mobile!

Dat mag ook is gezegd worden!

Om een lang verhaal kort te maken, op een hele ***lige manier een hoge factuur gekregen, de factuur klopte helaas, niets op af te dingen, maar ik heb geen zin om het helemaal uit te leggen, maar de factuur was gewoon te ***lig om waar te zijn.

maar ik ben gewoon gematst!!! whooehoooeeee!

bedankt t-mobile!
Reputatie 5
@Doek
Je bent geholpen door Margo... En die zit naast me :D
En ze bedankt je voor het positieve bericht.
Reputatie 2
Margo zoals eerder gezegd, je bent een topper!
Reputatie 2
Roy,

Wat een onzin, dit is gewoon de normale service wat je van een fatsoenlijk bedrijf mag verwachten. Dat T-Mobile dit sinds kort doet is puur omdat een
Reputatie 2
Ik zit nu al 10 jaar bij deze provider en ik moet zeggen dat ik altijd netjes te woord ben gestaan. Altijd hebben ze mijn klachten verholpen in een snel tempo.
Ook al een aantal jaar geleden met mijn telefoon terug naar de winkel en het werd meteen geregeld. Dus niet pas na een Youp ermee heeft lopen vervelen.
De klantenservice is uitermate vriendelijk aan de telefoon.
Ik ben gelukkig nog steeds tevreden over de service van T-mobile en ben nog niet van plan weg te gaan.
Reputatie 2
Na het lezen van het forum,en ook regelmatig klaag topics te lezen....wil ik het nu eens anders doen :)
Ik ben al vele jaren een tevreden prepaid klant van T-mobile!
Kocht gister een LG,en besloot nu maar eens voor het eerst me aan te melden op de site!
Had ik dat maar eerder gedaan,want dan had ik dus al vele punten kunnen verzamelen!
In elk geval kreeg ik netjes 180 punten,en kon daarvan 10 euro beltegoed bestellen,wat binnen een paar seconden erbij geschreven stond!
Ook in al die jaren nooit problemen gehad met de bonus smsjes ontvangen.
Gewoon 10 euro opwaarderen voor het einde van de maand,en krijg dan netjes de 300 smsjes voor de volgende maand.
Dus voor de verandering nu eens een positief bericht:)
En nee,ik ben geen medewerker van T-mobile,bezit er geen aandelen in,en ben ook niet van een promotie team ,ben slechts een tevreden klant.
Hoop meer goede ervaringen als reactie te onvangen:)
Reputatie 6
Badge +8
Denkt dat het in 99,9 % van de gevallen goed gaat.
Je leest hier alleen de 00,1 % waarbij iets fout gaat en daarvan heeft 80% het zelf veroorzaakt.

Ik ben ook nog zeer tevreden met t-mobile vanaf het begin, heb nu 5 aktieve simkaarten (abonnementen en prepaid) en heb eigenlijk nooit problemen en als ik wel wat heb dan wordt het prima opgelost.

Vergeet niet dat t-mobile rond de 5.000.000 aktieve simkaarten in omloop heeft, waarvan 99.9% tevereden is.

Leuk dat je je positieve ervaringen hier post, is veel leuker om te lezen dan dat onterechte (soms terechte) geklaag.

Thanks en nog veel plezier!

LIFE IS FOR SHARING ;-)))

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Leuk te lezen,dat jij ook tevreden bent!
Inderdaad zal het gros van de mensen tevreden zijn....maar je leest vaak alleen de negatieve dingen.
Beetje jammer vond ik dat...en dacht och....ik gooi het eens over een andere boeg! 🙂
Reputatie 4
Ik sluit me bij jullie aan hoor :)

Ik heb ook 2 abo's bij t-mobi en ja ook bij mij is er wel eens iets fout gegaan maar zoals ik al eerder gezegd heb.. altijd netjes opgelost.
Mijn zus en zwager hebben een zakelijk abo, ook die zijn tevreden. Ook al ging het daar in het begin niet soepel.
Hun zoontje heeft t-mobi prepaid en is er happy mee (vooral als die zijn bonus sms krijgt..)

Het leukste verhaaltje vond ik nog wel dat mijn moeke en haar zussen in een supermarkt waren, niemand bereik had, geen kpn, vodafone,telfort,tele2, om oma te bellen en eentje van hun t-mobi heeft en wel bereik had :D

Tevreden mensen hoor je niet of amper.. en waarom... het werkt zoals het hoort en niets te klagen hebben.. Want laten we eerlijk wezen.. mensen klagen eerder dan een complimentje te geven
Reputatie 2
Inderdaad grappig om over dat bereik te lezen!
Ik woonde voorheen in drenthe(Grens groningen en duitsland) en bij andere providers ging bij iedereen telkens de telefoon over op duits netwerk!(ontzettend oppassen dus,want dan betaal je je blauw!).
Ik met mjin T-mobile had daar vrijwel nooit last van!
Leuk dat er meerdere tevreden gebruikers zijn,en inderdaad klagen is altijd makkelijker als een positief geluid te laten horen.
Reputatie 2
Ook ik ben een tot nog tevreden gebruiker van T-Mobile. Er zijn wel eens problemen geweest, maar dat had ik vroeger toen ik begon met Libertel ook. Het bereik is altijd prima waar ik kom, en tegenwoordig ook Hsdpa bereik aan het thuisfront. Plus de vele voordeeltjes die van T-mobile hebt, zoals het punten spaarsysteem. Mij hoor je verder niet klagen.
Reputatie 7
Fijn dat jullie allemaal de moeite nemen om een positieve reactie te plaatsen. Wij stellen dit natuurlijk erg op prijs. 🙂
Reputatie 2
T-mobile wordt op veel websites genoemd als het gaat om slecht bereik, slechte 3G dekking en slechte klantenservice.

Ikzelf behoor tot de groep van mensen die dit nog niet heeft mogen ervaren.
Slecht bereik heb ik geen last van. Toen ik in mijn woonplaats geen 3G verbinding had heeft de klantenservice dit netjes geregeld en wat men aangaf, dat het binnen 3 maanden opgelost zou zijn, was waar. Nadien geen problemen meer.

Ook toen ik mijn 3G kaartje kocht en ik me niet kon registeren op my tmobile heeft Tmobile dit netjes en erg professioneel aangepakt. Een grote pluim voor de netheid en beleefdheid aan de telefoon. Beloftes nakomen gebeurd ook echt en altijd netjes de vraag of men gelegen belt.

Gisteren mijn abonnement verlengd voor 2 jaar, ook dan dezelfde beleefdheid, rust en kalmte om het in orde te maken. Ja natuurlijk levert dat ze geld op, maar toch professioneel en zeer betrokken bij de klant.

Ik wilde dit toch kwijt, ik lees veel negatieve dingen maar als je dan zelf precies het tegenovergestelde mee maakt, vraag ik me toch vaak af wat er allemaal zo negatief is.

Degene die super negatief zijn/waren, zijn/waren de eeste die bij tmobile hun abonnement verlengde toen de Iphone 4 uitkwam...

T-mobile ga zo door, positieve verhalen mogen ook hier eens geplaatst worden ipv alles negatief.
Reputatie 2
Ook ik ben een tevreden klant van T-mobile. Heb al eens advies gevraagd en werd terug gebeld en keurig te woord gestaan, kreeg het afgesprokene ook nog eens bevestigd via de e-mail.

Gr. Els
Reputatie 5
@svtillo

Leuk dat je de moeite neemt om een positieve ervaring met ons te delen! 🙂
Reputatie 2
Ook ik wilde even iets positiefs melden: vanaf vanmorgen ineens helemaal nul bereik op m'n iPhone. Ik dacht dat het misschien een storing was, maar zonet toch maar even gebeld. Ik werd meteen geholpen, werd netjes te woord gestaan, doorverbonden naar de goede afdeling die vervolgens binnen 2 minuten het probleem voor mij heeft opgelost (lag aan m'n toestel).
Dus: heel goed geholpen!
Reputatie 7
Fijn dat je nu wel weer gebruik kunt maken van je iPhone. 🙂
Reputatie 3
hier wil ook nog even op aanvullen dat niet door ene Youp de service is uitgebreid, die service was er al en er zijn echt geen extra mensen aangenomen door hem.
iedereen heeft wel eens "verkeerde tijd, verkeerde moment,verkeerde dag" alle bedrijven zijn nou eenmaal niet goed gedekt met service, de ene dag is het drukker dan de andere, en moet je maar net de mensen indelen op de juiste tijden en dagen.

verder al 7 jaar goede en gelukkige klant van TM, no poblemoos
Reputatie 4
[QUOTE=Jackpot;750798]Roy,

Wat een onzin, dit is gewoon de normale service wat je van een fatsoenlijk bedrijf mag verwachten. Dat T-Mobile dit sinds kort doet is puur omdat een
Reputatie 2
Hier ook een tevreden klant.
Er ging het 1 en ander mis bij het verlengen van mijn abonnement, Mede door mijn eigen schuld. T-mobile heeft me echt goed en snel geholpen. Ik heb inderdaad ook mensen bij de klantenservice meegemaakt de afgelopen jaren die wel een cursus klantvriendelijkheid kunnen volgen, maar van de 12x bellen de afgelopen dagen (ja ik zat boordevol vragen en problemen ineens) was er maar 1 medewerker die snel naar huis wilde denk ik, want de rest heeft geduldig naar me geluisterd en kwamen met goede oplossingen.

Resultaat is dat ik binnen 48 uur vernieuwd heb en alsnog mijn nieuwe bb heb.

In elk groot bedrijf heb je mensen zitten die niet gemaakt zijn om met klanten om te gaan, maar het merendeel van de mensen bij de klantenservice staan je netjes te woord en proberen je echt goed te helpen (voor zover mogelijk)

Bedankt dus voor de goed en snelle service