Beantwoord

Email adres

• 22 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 2724 Bekeken

Hebben jullie ook een email adres waar ik iets na toe sturen kan>? vindt ik makkelijker gewoon
icon

Beste antwoord door Hajar 22 augustus 2018, 16:27

Hi joost,

Er is geen e-mailadres die ik je kan geven, maar op onze contactpagina kun je verschillende manieren selecteren om contact met ons op te nemen. Als je wilt kun je je vraag ook op onze Community stellen. Wij helpen je graag verder!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi joost,

Er is geen e-mailadres die ik je kan geven, maar op onze contactpagina kun je verschillende manieren selecteren om contact met ons op te nemen. Als je wilt kun je je vraag ook op onze Community stellen. Wij helpen je graag verder!

Ik heb - zonder extra gebruik - een factuur met allerlei verrekeningen gekregen, die veel hoger uitvalt dan de abonnementskosten zoals zijn vermeld op mijn t-mobile pagina. De chatbot loopt vast, de mensen van de helpdeks komen er niet uit en beloven terug te bellen. Ik heb behoefte om dit officieel vast te leggen, maar er is geen e-mailadres of post adres. Hoe kan ik mijn klacht via een officieel kanaal vast leggen, die laten door derden kan worden getoetst?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ronaldf, daar ga ik graag zoveel mogelijk aan doen om het te herstellen en uit te leggen! 

Gaat dit om een Thuis abonnement of om Mobiel? Indien het om Thuis gaat, ik kan op dit moment de facturen niet inzien wegens een korte systeemverstoring. Dit zal spoedig verholpen worden door onze IT’ers. Sorry voor het ongemak!

Dank je Jason, het komt niet op de minuut aan. Het gaat om het Thuis abonnement

Dag Jason, zijn de facturen al in te zien voor je? Anders stuur ik ze naar je toe.

Groet,

Ronald

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ronaldf, alle facturen zijn weer zichtbaar, sorry dat het wat langer duurde. De bug is eindelijk opgelost! 😊

Prima, ik help je even herinneren. Je had de facturen nodig om mij uit te leggen hoe T-Mobile aan de berekeningen in de laatste factuur is gekomen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ronaldf, bedankt voor de reminder! Ik heb het bekeken en zie dat op de rekening van februari die bedragen inmiddels gecorrigeerd zijn zodat nu wel de juiste verrekening is toegepast.

€ -52,17 en € -51,35 --> in plaats van slechts € -41,08        

Wat betreft de factuur van januari: daar stonden dubbele kosten op voor oktober en november. Dit is op diezelfde rekening vervolgens weer vergoed, maar dan tegen het verkeerde maandbedrag van € 41,08. Excuses voor de verwarring en het onduidelijk weergeven op die rekeningen. 

Omdat er tweemaal een tientje verrekend is op februari, valt het maandbedrag daar weer lager uit. Vanaf 2 november geldt de eerste 12 maanden korting op TV en Internet niet meer trouwens, daarom zijn je maandbedrag vanaf toen hoger geworden. Je kunt altijd bellen met 0800-0419 en nagaan of er een aantrekkelijker aanbod kan worden gedaan. Hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord, zo niet: laat het me alsjeblieft weten, dan pak ik het zo snel mogelijk weer met je op!

Reageer