Beantwoord

En alweer geen surpisecode.

• 7 juni 2018
  • 8 reacties
  • 985 Bekeken

Nog maar eens bedelen om een surprisecode. Krijg wel ongewenste sms-jes, heb opgewaardeerd, maar alweer geen codes!
icon

Beste antwoord door Bas 15 juni 2018, 15:01

Hey Inkie,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie! Ik heb het direct voor je nagevraagd bij de afdeling die hier over gaat. Zij verzekeren mij dat het nu écht goed in ons systeem staat en dat je vandaag de twee speelcodes ontvangt.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je alvast een heel goed weekend! 😃
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Inkie,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie! Ik heb het direct voor je nagevraagd bij de afdeling die hier over gaat. Zij verzekeren mij dat het nu écht goed in ons systeem staat en dat je vandaag de twee speelcodes ontvangt.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je alvast een heel goed weekend! 😃
Hoi Bas,

Ik heb inmiddels een pincode ontvangen, maar nog geen speelcodes.
Wat doe ik met die pincode, want inloggen/aanmelden lukt niet. Krijg elke keer foutmelding.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inkie,

Heb je inmiddels ook de PrePaid Surprise codes ontvangen? Wat voor foutmelding krijg je bij het aanmelden? Wat voor melding krijg je als je de code op deze pagina invult?

Laat het ons weten zodat we dit samen kunnen oplosen!
Hoi,

Deze melding:
Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens

En nee, nog steeds geen speelcodes...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inkie,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb het gelijk doorgezet naar onze PrePaid Surprise afdeling en zij gaan onderzoeken waar dit aan ligt en het oplossen voor je. Zodra ik een reactie van ze krijg, laat ik het je direct weten!
Komt er nog een reactie?!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inkie,

Ik heb nog geen update gehad, maar ik ben er gelijk weer achteraan gegaan! Ik verwacht een deze dagen terug te komen met een update! Excuses voor het ongemak!
Als er dan toch niemand reageert weet ik het goedgemaakt: ik maak mijn beltegoed op en stap over naar een andere provider.

Reageer