Vraag

En waar is dat klachtenformulier dan??

Reputatie 2
Na jarenlang tevreden klant te zijn, ben ik vanmiddag ronduit onbeschoft behandeld door een medewerker van de servicedesk. Meteen teruggebeld en een collega van haar vertelde mij dat ik via de website een klacht moest indienen. Gewoon even 'klacht' intoetsen in de zoekfunctie en een kind zou de was kunnen doen... Nee dus. Ik heb het na 1/2 uur zoeken opgegeven.

Als nu nog iemand mij de krocht kan aanwijzen waar het klachtenformulier zit wegggestopt.....

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Vreemd ik tik in het zoek venster klacht in en binnen 1 seconde had ik dit al...
Zoekresultaten
Reputatie 2
Schiet mij maar lek, maar ik kan ook echt geen klachtenformulier vinden! ik krijg wel zoekresultaten als ik het intoets, maar als je vervolgens op verschillende links klikt, is er geen formulier te bekennen. Heb nu dus al helemaal geen zin meer om te bellen, omdat ik zo pissig word van website waarbij je niks digitaal kan indienen...
Reputatie 5
@captainhook
@Eveline

Wanneer je een klacht hebt over T-Mobile kun je deze ook hier op het forum plaatsen. Wij zullen dan de klacht in behandeling nemen. Het klopt dat het oude klachtenformulier niet meer via de website te bereiken is. Dit komt doordat de zoekfunctie van de website sinds kort is aangepast. Via de Help & support pagina kun je een gerichte vraag stellen. Hierop volgen een aantal opties waaruit je de meest passende optie kunt kiezen. Als je een optie hebt gekozen en deze toch niet voldoende informatie oplevert heb je de mogelijkheid via een formulier contact op te nemen met een medewerker van de T-Mobile Klantenservice.