Vraag

Enquete Klantenservice

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
Wat opvallend is, als je eindelijk een medewerker te spreken hebt gekregen in dat klantonvriendelijke keuzemenu van T mobile , dan krijg je een enquete waarbij je kunt aangeven of je uiterst tevreden (1), zeer tevreden (2) , tevreden (3), enigszins ontevreden (4) of ontevreden(5) bent. De opties zeer ontevreden of uiterst ontevreden bestaan niet. Is het zo moeilijk om nog twee nummers aan het keuzemenu toe te voegen?

3 reacties

Reputatie 5
Moeilijk is het vast niet maar of het daadwerkelijk iets toevoegt? Ik vind 5 opties echt wel genoeg eerlijk gezegd, mijn voorkeur gaat uit naar maar 3 opties:
1 tevreden
2 neutraal
3 ontevreden
Reputatie 7
Badge +15
@uijui

Het is niet mogelijk om de twee nummers toe te voegen. Zodra we weten dat je ontevreden bent is het natuurlijk al niet goed! Daarom hoeven we niet te weten hoe ontevreden je precies bent. Kan ik hieruit opmaken dat je zeer ontevreden bent? Hoe kunnen we dit gevoel bij je wegnemen Uijui?

Ik zie dat het verder wel gelukt is om met een van mijn collega's te spreken. Mocht je vragen hebben dan kun je ze natuurlijk ook altijd hier stellen! 🙂
Reputatie 1
Deze reactie vind ik dan wel weer grappig 🙂

Reageer