Beantwoord

Factuur voor gekregen extra’s


Beste T-mobile, onlangs ben ik overgegaan van het ene T-mobile abbonnement naar het andere T-mobile abbonnement. Er ging iets mis bij het overzetten in de winkel dus moest ik lang wachten op mijn nieuwe abbonnement. Ik had gebeld met klantenservice en zou 10 gb internet krijgen en onbeperkt bellen op kosten van T-mobile voor de maanden dt ik moest wachten. Na een week was dat er nog niet opgezet. Ik belde nogmaals en een mevrouw kon mij 6 gb geven voor die maand, ook goed. Deze was wel te zien. Nu krijg ik een factuur voor de 10 en 6 gb?! Terwijl ik deze kreeg vanwege een gemaakte fout. Dat betekend dat ik 56 euro moet betalen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is? Ik hoor graag of iemand mij kan helpen. Met vriendelijke groet, Marjolein.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 december 2018, 13:29

Hi Marjolein,

Ik heb je een privébericht gestuurd. 😉

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Marjolein,

Ik heb je een privébericht gestuurd. 😉

Reageer