Beantwoord

Formulier invullen sms diensten

• 13 januari 2016
  • 7 reacties
  • 1333 Bekeken

ik probeer een formulier in te vullen om onderzoek te doen naar smsjes die ik moet betalen en die heb ik niet aangevraagd.
het betreft 3 nr.4239-3555-5599.
maar nu kan ik maar 1nr.invullen en ook de bedrijfsnaam kan ik niet helemaal invullen.
boven aan staat dat je er meerdere kan invullen,maar dat gaat dus niet.
icon

Beste antwoord door Amy 14 januari 2016, 12:46

Hey Punky,

Goed dat je het onderzoeksforumlier hebt ingevuld. Het is natuurlijk super vervelend dat je last hebt gehad van sms-diensten.

Ik zie dat mijn collega je hier verder mee heeft geholpen aan de lijn. Is alles nu gelukt? Anders helpen we je hier natuurlijk graag verder! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt proberen om een andere internet browser (Internet Explorer, Edge, Chrome, Firefox etc) te proberen, en kijken als het dan wel werkt.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Punky,

Goed dat je het onderzoeksforumlier hebt ingevuld. Het is natuurlijk super vervelend dat je last hebt gehad van sms-diensten.

Ik zie dat mijn collega je hier verder mee heeft geholpen aan de lijn. Is alles nu gelukt? Anders helpen we je hier natuurlijk graag verder! 🙂
nee het is niet gelukt.
ik heb hem nu maar geprint dan stuur ik hem maar op.
Reputatie 7
Badge +20
Zo kan het ook natuurlijk! :D

Houd je ons op de hoogte van de uitkomst? Als je nog vragen hebt in de tussentijd, stuur dan weer even een berichtje!
ik krijg mijn geld 279 euro terug.
maar dat word verekent met mijn fakturen.
daar ben ik het dus niet mee eens,ik heb een abonnement van 7,50 per maand en bel of sms bijna nooit.
niet alleen ben ik mijn tegoed kwijt met over zetten op een ander abonnement,maar nu ben ik dit ook nog kwijt.
heb het wel betaald maar krijg het niet terug gestort.
voordat het ingelost is ben ik een paar jaar verder.
verder houden jullie ook nog geld over van mijn abonnement,want ik gebruik er bijna niks van.
ik zou het graag op mijn bankrekening zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi punky,

Welkom op ons Forum!

Wat fijn dat je jouw geld terugkrijgt. Ik begrijp natuurlijk dat je het bedrag in een keer terugwilt hebben. Ik heb daarom het bedrag teruggestort op je rekening.

Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij dan weten. 🙂
super,bedankt.

Reageer