Beantwoord

Gebeld door 085 nummer

• 23 mei 2019
  • 5 reacties
  • 2568 Bekeken

Hi,

Ik wordt nu al voor de 3e dag op rij gebeld door een 085 nummer, hierbij wordt gemeld als ik wordt gebeld als scam of fraude. Ze spreken ook mijn voicemail in, hierbij is alleen wat gekraak te horen en geruis. Eerst werd ik gebeld door +31 85 208 6683 de dag erna was het hetzelfde nummer maar dan op het einde 82 en de dag daarna was het op het einde 80. Weten jullie hier iets van of wat dat kan zijn? Zijn het oplichters of is het echt iemand die me nodig heeft?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2019, 08:42

Hoi Jeremypsv,

Dat klinkt niet helemaal als een normaal nummer inderdaad. Ik heb even met je mee gezocht op internet en het lijkt vaker voor te komen bij andere mensen.

Toevallig werd ik zelf gister ook gebeld door een vreemd nummer met een raar aanbod. Blijft helaas een lastig dingetje! Wat je sowieso kunt doen is je aanmelden bij het bel-me-niet register via https://www.bel-me-niet.nl/.

Daarnaast kun, als het gaat om meerdere belletje van één nummer, kijken of het wellicht zinvol is om een melding te doen via dit formulier.

Hopelijk helpen die twee punten om de belletjes te voorkomen! Succes en laat het me vooral weten als je nog meer vragen hebt. Ik sta voor je klaar.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jeremypsv,

Dat klinkt niet helemaal als een normaal nummer inderdaad. Ik heb even met je mee gezocht op internet en het lijkt vaker voor te komen bij andere mensen.

Toevallig werd ik zelf gister ook gebeld door een vreemd nummer met een raar aanbod. Blijft helaas een lastig dingetje! Wat je sowieso kunt doen is je aanmelden bij het bel-me-niet register via https://www.bel-me-niet.nl/.

Daarnaast kun, als het gaat om meerdere belletje van één nummer, kijken of het wellicht zinvol is om een melding te doen via dit formulier.

Hopelijk helpen die twee punten om de belletjes te voorkomen! Succes en laat het me vooral weten als je nog meer vragen hebt. Ik sta voor je klaar.
Vandaag ben ik ook door een nederlands nummer gebeld ( 0031850012018 ) door een nederlands sprekende vrouw, met een een verhaal over energie.
Nadat ik waarschijnlijk vaak genoeg ja had gezegd werd er opgehangen, toen ik terug belde kreeg ik te horen dat dit nummer niet in gebruik is.
Nu is het zeker afwachten tot ik ergens een rekening van krijg van iets dat ik niet wil en niet bested heb! Waar kan ik een klacht neerleggen zodat deze scammers eens aangepakt gaan worden? bvd Peter
Reputatie 6
Bij de ACM kun je daarvoor terecht.
Dank je wel ik zal er eens gaan kijken
Reputatie 6
Zal alleen weinig opleveren, dat soort gasten negeren ook de bel me niet register, ik sta er met beide nummers in, en 085 neem ik sowieso nooit op, google op het nummer en kom dan meestal op de site wie heeft gebelt, en dan zie je de negatieve reactie al en gaat die op de blokkeerlijst, is bij mij altijd mobiel dat ze het proberen, negeren werkt het beste.

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31850012018

Reageer