Beantwoord

Gebeld door een vreemd nummer

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik word s'nachts gebeld door een vreemd (buitenlands) nummer
+88233710405
Wie worden er nog meer gebeld door dit nummer?
Ik wil dit nummer graag blokkeren zodat ze mij niet meer kunnen bellen. Hoe doe ik dit?
Las net op google dat het om een fraude nummer gaat.
Waarschijnlijk bellen ze via satelietnetwerk.
Help
icon

Beste antwoord door HarryMe 6 september 2015, 13:20

Hoi smyrna, welkom op het forum!

Goed dat je het nagezocht hebt, deze nummers kloppen inderdaad niet.
Meer info vind je in dit draadje:

https://forum.t-mobile.nl/klantenservice-430/lastig-gevallen-881835211736-129483

grt

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi smyrna, welkom op het forum!

Goed dat je het nagezocht hebt, deze nummers kloppen inderdaad niet.
Meer info vind je in dit draadje:

https://forum.t-mobile.nl/klantenservice-430/lastig-gevallen-881835211736-129483

grt
Hoi HarryMe

Bedankt voor het berichtje. Het klopt idd niet maar wil echt dat t mobile dit soort nmrs gaat blokkeren. Vind het echt zwaar vervelend.
Reputatie 6
Badge +16
Hi smyrna

Erg vervelend dat je door dit nummer lastiggevallen wordt! Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Bij de meeste Android telefoons en iPhones kan je namelijk specifieke nummers blokkeren via de instellingen. Op deze manier weet je zeker dat je niet een tweede keer gebeld wordt door dit nummer.

iPhone

Ga naar instellingen > Telefoon > geblokkeerd > voeg toe

Android

Bezoek deze pagina voor de instructies voor Android toestellen.
Vandaag zowel op vaste lijn als op GSM (T-mobile) gebeld door slecht engels sprekend mogelijk aziatische vrouw met nummer 022565458. Wie heeft zelfde negatieve ervaring?
Reputatie 6
Badge +16
@Thjo

Welkom op het forum!

Goed dat je dit hier aangeeft. We adviseren je om dit nummer niet terug te bellen en in de toekomst niet op te nemen als dit nummer je weer belt. Zoals in mijn vorige reactie te lezen is, kan je specifieke nummers blokkeren als je gebruik maakt van een iPhone of een Android toestel. Maak hier gebruik van. ;)

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of verzoeken dan kan je altijd contact opnemen met ons!
Denk nou eens na voordat u uw telefoonnummer invult in elke online boodschappenmand. Die cookies worden of onderschept en of gewoon doorverkocht met alle andere adresgegevens.
Zo komen ze aan al die nummers om lekker te bellen. Gewoon omdat het kan.

Reageer