Beantwoord

gebeld worden of bellen naar

hallo ik zoek vanaf begin juni tot 8 augustus wie ik heb gebeld in mijn mobiel maar kan ik niet vinden. Kunnen jullie dit voor mij opzoeken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 september 2014, 15:40

Hoi schoonbrood1987, welkom op het forum.

Van wat voor telefoon maak je gebruik?
Heb je een abonnement of prepaid? In geval van abonnement kun je dit gewoon terugvinden in je My T-Mobile via je facturen namelijk. In het geval van prepaid is er een mogelijkheid dat de telefoon een logboek bevat. (T-Mobile medewerkers kunnen waarschijnlijk wel bij die gegevens, wij klant experts kunnen dat sowieso niet, we hebben geen toegang tot hun systeem.)

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hoi schoonbrood1987, welkom op het forum.

Van wat voor telefoon maak je gebruik?
Heb je een abonnement of prepaid? In geval van abonnement kun je dit gewoon terugvinden in je My T-Mobile via je facturen namelijk. In het geval van prepaid is er een mogelijkheid dat de telefoon een logboek bevat. (T-Mobile medewerkers kunnen waarschijnlijk wel bij die gegevens, wij klant experts kunnen dat sowieso niet, we hebben geen toegang tot hun systeem.)
hallo Kaassausje, ik heb een iphone 4 en een abbo bij T-mobile. Bellen en SMS'en.
Ah, en dat abonnement heb je al langer lopen? Want dan kun je de facturen van juni tot aan nu gewoon nalopen, nummers die je zelf hebt gebeld worden daar in 1 kolom op gespecificeerd.

Volgens mij zijn nummers die jou gebeld hebben niet terug te vinden op de factuur. Daar betaal je immers niet zelf voor over het algemeen.

Van iPhones heb ik geen kaas gegeten, misschien kan iemand anders je vertellen of zo'n telefoon een logboek heeft.
Bedankt. ik heb het gevonden.🆒
Mooi zo, geen dank. 🙂