Beantwoord

Gebruikersnaam (account, niet forum) wijzigen

• 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 1043 Bekeken

Bij het maken van een gebruikersaccount voor mijn jongste telefoon-abonnement heb ik een tikfout gemaakt.
Ik wilde het voorstel van T-Mobile volgen, en het betreffende 06-nummer gebruiken. Tikfoutje, bedankt.
Ik leef er al twee jaar mee. Opeens bedacht ik, dat ik misschien de houder van dat niet-bedoelde nummer zodoende de kans onthoud om ook het eigen nummer als gebruikersnaam te gebruiken. (Misschien, want dat hangt af van hoe de database ontworpen is.)
Een mogelijk probleem bij veranderen is Klantvoordeel. Ook dat hangt van het ontwerp van de database af.

Kan ik alles zelf doen, meld mij dat hier. Dan hebben anderen er ook iets aan.

Kan ik dit niet zelf doen? Ik zie, dat de moderatoren blijkbaar dingen mogen regelen. Dan vraag ik bij deze:
  • mijn gebruikersnaam die met 06 begint (en één cijfer afwijkt van het bijbehorende telefoonnummer) te herstellen door dat ene cijfer te veranderen;
  • zonodig Klantvoordeel te herstellen (in totaal 4 abonnementen);
  • mij te verwittigen dat dit gebeurd is;
  • op dit forum te melden, in hoeverre mijn verzoek uitvoerbaar was.
Eh... alsjeblieft, bedoel ik. 😉
icon

Beste antwoord door Aelonius 10 december 2018, 09:47

Hoi @ChrisLaarman

Als je in het betreffende My T-Mobile account ingelogd bent, kun je via "Gegevens en Instellingen" je gebruikersnaam wijzigen.

Daarbij heeft jouw account naam geen invloed op het gebruik van Klantvoordeel, aangezien deze onderdelen op basis van telefoon nummer en adresgegevens worden gekoppeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Dank je wel, Aelonius. :-)
Het wijzigen zelf is alvast gelukt.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @ChrisLaarman

Als je in het betreffende My T-Mobile account ingelogd bent, kun je via "Gegevens en Instellingen" je gebruikersnaam wijzigen.

Daarbij heeft jouw account naam geen invloed op het gebruik van Klantvoordeel, aangezien deze onderdelen op basis van telefoon nummer en adresgegevens worden gekoppeld.

Reageer