Beantwoord

Geen contact kunnen krijgen

  • 28 februari 2018
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

Waarom is het onmogelijk iemand te spreken alles je een probleem hebt??????

Zelfs niet na dat ze via de mail ook niet kunnen helpen.

Na 16 jaar T-mobile ga ik over twee maanden toch overstappen naar een provider die wel iemand normaal te woord wil staan.

Ook al is dit een duurder maand bedrag.



Succes iedereen met T-mobile



John
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2018, 09:03

Hoi John,



Erg jammer om te lezen dat je ons wilt verlaten! Aangezien je al 16 jaar bij ons bent, moet er toch iets zijn wat we goed doen? Het zou zonde zijn als dat nu zou mislopen op dit ene probleem. We helpen je hier op onze Community dan ook graag met jouw probleem!



Zou je me wat meer uitleg kunnen geven over wat er aan de hand is? Aan de hand van jouw gegevens kan ik niet vinden waar het probleem om zou gaan, dus daar hebben we toch wat meer informatie over nodig. Als we dit van je hebben, dan kunnen we je hier vast verder bij helpen! Hopelijk gun je ons die kans in ieder geval nog! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi John,

Erg jammer om te lezen dat je ons wilt verlaten! Aangezien je al 16 jaar bij ons bent, moet er toch iets zijn wat we goed doen? Het zou zonde zijn als dat nu zou mislopen op dit ene probleem. We helpen je hier op onze Community dan ook graag met jouw probleem!

Zou je me wat meer uitleg kunnen geven over wat er aan de hand is? Aan de hand van jouw gegevens kan ik niet vinden waar het probleem om zou gaan, dus daar hebben we toch wat meer informatie over nodig. Als we dit van je hebben, dan kunnen we je hier vast verder bij helpen! Hopelijk gun je ons die kans in ieder geval nog! 🙂
I kan geen contact krijgen met klantenservice T-mobile om een mms te versturen over het niet kunnen inloggen op mijn tablet nr [verwijderd door moderator].
Reputatie 7
Badge +20
Hi Scorpioen,

Ik heb jouw telefoonnummer even uit jouw bericht verwijderd, omdat dit een openbare Community is. Het plaatsen van privégegevens is dan ook niet verstandig, omdat anderen mee kunnen lezen.

Zou je kunnen aangeven om wat voor tablet het gaat? Voor de iPad kun je bijvoorbeeld deze instructies gebruiken. Verstuur je zelf wel eens MMS-berichten met de tablet? Kun je ook aangeven welke foutmelding je krijgt bij het inloggen?

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we je hier verder bij kunnen helpen! 🙂

Hier hetzelfde probleem,,, op geen enkele manier krijg ik iemand te spreken en ondertussen zit ik zonder internet. Drama zijn jullie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NJMvalentijn 

Waarmee kan ik je verder helpen? Ik heb je gegevens gepakt en zie geen blokkades dus je zou wel moeten kunnen internetten. Ervaar je dit probleem op een specifieke locatie of overal? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het aan je toestel of simkaart ligt. 

We horen graag van je!

Reageer