Beantwoord

Geen reactie op chat op vraag over voorschot

Ik heb een vraag gesteld via Chat. Ik heb een wedervraag gekregen van T-mobile maar daarop verder geen reactie gekregen. Ik zie alleen "Simge (Wacht op reactie)", verder niets meer. Is hij/zij naar huis toegegaan?
icon

Beste antwoord door David 24 december 2015, 14:25

Hey Enigmatisch,

Wat vreemd dat de verbinding zomaar werd, ik zie hier ook niets van terug in het systeem.. Sorry dat dit op zo'n aparte manier is gegaan!

Als je een voorschot wilt betalen, dan kun je dit proces aanhouden. Dit is eigenlijk om de blokkade voor gebruik in het buitenland, maar je kunt deze ook hiervoor gebruiken. We komen het verder niet zo heel vaak tegen! 😉

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Het kan zijn dat die persoon iets aan het uitzoeken is. Je kan het beste geduldig afwachten of een nieuwe chat sessie starten.

Groet,
Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum enigmatisch! 🙂

Vervelend dat je geen reactie meer hebt ontvangen! 😞 uiteraard is deze persoon niet ineens naar huis gegaan! Heb je inmiddels al antwoord gehad? zo niet, kun je je vraag dan misschien hier stellen?
Nee, ik heb de chat uiteindelijk maar verbroken. Als ik in een gesprek 10 minuten geen reactie krijg, geloof ik het wel.

Later geprobeerd te bellen naar T-mobile. Daar zit echt een steek los. De website vermeldt een telefoonnummer, als je dat belt wordt er verwezen naar de website en wordt de verbinding verbroken. Ik denk dat Kafka zich rot lacht. Ik niet. Lukt het bij andere providers wel als klant normaal contact te krijgen?

Mijn vraag was simpel. Ik wil vooruitbetalen, wat moet ik bij de mededelingen zetten nu het geen incasso is. Naam / nummer / machtiging-id / niets . Antwoord kan toch niet heel ingewikkeld zijn...
Pilovali schreef:

Het kan zijn dat die persoon iets aan het uitzoeken is. Je kan het beste geduldig afwachten of een nieuwe chat sessie starten.

Groet,

Maar als iemand iets gaat uitzoeken dat enige tijd kost, dan zeg je dat toch. Gewoon onvermeld weggaan en niet meer reageren...?
Reputatie 5
Badge +17
enigmatisch schreef:

Pilovali schreef:

Groet,

Maar als iemand iets gaat uitzoeken dat enige tijd kost, dan zeg je dat toch. Gewoon onvermeld weggaan en niet meer reageren...?

Daar ben ik helemaal mee eens. Ik kon uit je eerste post niet uit maken hoe lang je al wachtte. 10 minuten is inderdaad best lang.
Reputatie 5
Je kan het beste je 06-nummer en klantnummer vermelden bij de omschrijving als er nog geen factuurnummer beschikbaar is.
Klantnummer vind je ook terug op de facturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Enigmatisch,

Wat vreemd dat de verbinding zomaar werd, ik zie hier ook niets van terug in het systeem.. Sorry dat dit op zo'n aparte manier is gegaan!

Als je een voorschot wilt betalen, dan kun je dit proces aanhouden. Dit is eigenlijk om de blokkade voor gebruik in het buitenland, maar je kunt deze ook hiervoor gebruiken. We komen het verder niet zo heel vaak tegen! 😉

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer