Beantwoord

Geheim telefoonnummer

• 6 december 2016
  • 3 reacties
  • 689 Bekeken

Hoe kom ik te weten of mijn nummer geheim is of niet?
icon

Beste antwoord door Amy 7 december 2016, 10:42

Hi Ruud,

Super fijn om te zien dat Skyrider je al verder heeft geholpen! :)

Ik heb net jouw gegevens bekeken en jouw nummer staat op 'geheim nummer'. Je nummer is dus niet opvraagbaar en je nummer zal dan ook niet in telefoongidsen weergegeven worden. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Trek je aan de bel als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Ruud1973.

Beste manier is iemand bellen om te kijken of je geheim belt ja of nee.

Mocht je informatie willen over nummerweergave, zie Aanzetten en uitzetten nummerweergave voor meer informatie.

Toevoeging:
Ik ging er van uit dat je anoniem bedoelde. Maar sinds je in je andere topic vermelde dat je niet in een telefoonboek of op het internet wilt staan, kun je deze pagina meer informatie vinden.

Alleen door onderhoud is van dinsdag 6 december 22:00 tot woensdag 7 december 08:00 helaas niet mogelijk om in te loggen op My T-Mobile. Dus mischien kan je morgen in de loop van de dag je instellingen even controleren en indien nodig, op Geheim zetten.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 4
Badge +9
Sinds ik mijn reactie hierboven niet meer aan kan passen, wil ik het volgende toevoegen.

Het blijkt dat je je nummer niet zelf naar geheim kan zetten. Is jouw telefoonnummer op dit moment publiek en wil je dat aanpassen? Neem dan telefonisch contact op met T-Mobile. Ook als je niet zeker weet of je op publiek of geheim staat. Ook het wijzigen van 'gids' en 'abonnee/informatie' naar geheim kan telefonisch.

Of je kunt wachten op een moderator die je hier in meer kan toelichten en het voor je nakijken.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ruud,

Super fijn om te zien dat Skyrider je al verder heeft geholpen! :)

Ik heb net jouw gegevens bekeken en jouw nummer staat op 'geheim nummer'. Je nummer is dus niet opvraagbaar en je nummer zal dan ook niet in telefoongidsen weergegeven worden. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Trek je aan de bel als je hier verder nog vragen over hebt?

Reageer