Beantwoord

Goed geholpen door Oak van klantenservice

Dit is niet echt een discussie of vraag. Dat had het wel kunnen worden maar dat heeft meneer Oak van de prepaid klantenservice gelukkig voorkomen. Daarom wil ik graag een nieuwjaarspluimpje geven aan deze eerlijke, competente medewerker van de klantenservice.

Ik heb vanochtend vroeg mijn beltegoed opgewaardeerd om m'n verlopen databundel te verlengen. Er bleek echter storing te zijn en na 4 keer "Internet Maand" naar 4000 te hebben gestuurd gebeurde er nog niks, geen sms terug met de melding dat m'n verzoek was ontvangen of uitgevoerd. Toen ik rond 11 uur weer even op de tmobile app keek om te checken of daar misschien wat te zien zou zijn zag ik wel dat m'n beltegoed verminderd was terwijl ik geen internet heb gebruikt. Nu begon ik het beu te raken dat ik geen internet kon gebruiken en belde daarom de klantenservice, maar kreeg geen gehoor terwijl m'n beltegoed nog meer verminderde. Daarom ging ik maar achter de laptop zitten om de chat met de klantenservice te openen.
De dame die ik te spreken kreeg moest me helaas namens een "anonieme" collega ongelijk blijven geven, terwijl ze het zelf ook niet logisch vond dat je voor een product dubbel betaalt omdat er storing is. Ik was dan ook niet boos op deze medewerkster, maar wel op degene die zo lafhartig was om een ander de onzin te laten verkopen en zelf anoniem te willen blijven.
Nog steeds wil ik deze persoon verzoeken zich niet zo hufterig te gedragen naar de klanten en collega's door zich te verschuilen achter "anoniem moeten blijven". Wat is dat voor onzin, dat ik niet mag weten wie zich over mijn probleem "ontfermt"? Ik weet de naam van de dame met wie ik gechat heb, ik weet de naam van degene die dit topic heeft gered: dat ik jou naam niet mocht weten verteld genoeg over jou integriteit en ik adviseer je collega Sherina dan ook om haar beklag over jouw lafhartige wijze van "afhandelen" te doen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dienstverlener geen naam wilde geven, zelfs als ze een klacht over hun presteren verwachten zullen/mogen ze dat niet opzettelijk verzwijgen.
Maar goed, over de dame genaamd Sherina geen klacht, ze heeft ondanks de onmacht haar best gedaan om me te helpen, jij daarentegen hebt met jouw manier van handelen de situatie nodeloos bijna laten escaleren en je collega in verlegenheid gebracht. Schaam je, anoniempje.

Wanneer men voor een kilo groentes betaald en men maar een pond aangeboden krijgt door een "storing" hoeft daar zeker geen genoegen mee worden genomen en sta ik niet meer dan in m'n recht om het recht op het volledige product waarvoor ik heb betaald op te eisen. Ik ga niet dubbel beltegoed aanschaffen of genoegen nemen met 100mb omdat na 4 verzoeken, 5 uur later nog geen databundel is geactiveerd door een storing. We hebben de morele verplichting dit niet te accepteren en anonieme collega's die hun onredelijke voet bij stuk houden via een ander zijn in deze zaak gewoon kwalijk voor beide partijen. Ik zal de verdere onkosten die ik door de storing heb moeten maken niet bij tmobile verhalen, een storing brengt dergelijke ongemakken nou eenmaal mee. Een storing is niet iets wat me boos maakt, een onwillend persoon dat het ontstane probleem weigert naar fatsoen op te lossen kan me niet kwader maken.

Gelukkig besloot ik nog een keer telefonisch de klantenservice te contacteren alvorens ik woedend naar de dichtbijzijnde Tmobile winkel zou stormen.
Ik kreeg dit keer wel snel een medewerker aan de lijn die wél competent was en de moeite deed om de situatie objectief te beoordelen en het probleem fatsoenlijk op een vriendelijke wijze op te lossen. Hij kwam erg begripvol over. Hij wist uit te leggen waarom het in mijn geval niet effectief was de chat met mijn probleem te benaderen. Met zijn vriendelijke en geduldige manier van spreken verdween m'n verontwaardiging en omdat hij het probleem gewoon naar behoren heeft aangehoord, nagekeken, uitgelegd en opgelost heeft op een duidelijke manier kan ik niet anders zeggen dan:

Bedankt  meneer Oak, waren er maar meer mensen die de "-service" in klantenservice begrepen zoals u.
icon

Beste antwoord door WillemE 3 januari 2014, 09:44

@ Longwei_2012

Bedankt voor je mooie compliment, ik stuur dit door naar de desbetreffende collega! Vervelend dat het echter niet in één keer goed is opgelost, fijn dat het uiteindelijk wel naar tevredenheid is opgelost!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
@ Longwei_2012

Bedankt voor je mooie compliment, ik stuur dit door naar de desbetreffende collega! Vervelend dat het echter niet in één keer goed is opgelost, fijn dat het uiteindelijk wel naar tevredenheid is opgelost!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum!

Reageer