Goede Service

  • 22 maart 2011
  • 3 reacties
  • 458 Bekeken

Reputatie 2
Bij deze wil ik Mvr Artemis van de centrale klantenservice heel hartelijk bedanken voor het oplossen van mijn probleem.

Door eigen fout heb ik i.p.v. een verleging een nieuw contract afgesloten via gsmweb.....volgens gsmweb kon dit contract niet meer worden ontbonden waardoor ik een jaar lang met 2 abbo's zou zitten.....(had inmiddels mijn huidige contract verlengd).

gsmweb weigerde mee te werken waardoor het iet wat moeilijker werd om het contract te ontbinden.

Mvr Artemis heeft er alles aan gedaan om mij te helpen en ik kreeg vandaag een telefoontje van haar dat het toch gelukt was.

Dus een dikke pluim voor haar!



Groetjes A.Cordia

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2
@ Ries,

Bedankt dat je de pluim hebt doorgestuurd want ze verdient het echt.

Ik zat echt in zak en as en dus blij dat ze dit heeft kunnen doen voor mij

Reputatie 5
@Annegie,
Bedankt voor je reactie en leuk om te lezen dat je goed geholpen ben. Ik heb je pluim doorgestuurd naar de betreffende collega. 🙂
Reputatie 6
gelukkig dat er van die goede mensen zitten in de klantenservice