Vraag

Hoe kan ik chatten met een medewerker?

Hoe kan ik chatten met een medewerker?
Ik zie nergens een button.

23 reacties

Als je toestellen aan het bekijken bent komt er vanzelf een pop-up of je via de chat geadviseerd wil worden door een sales-medewerker.

Hiervoor zullen reguliere openingstijden gelden, dus op zondag zijn ze dicht.

Mocht je dus willen chatten met een medewerker dan zul je het morgen moeten proberen. Je kunt ook bellen met de afdeling sales of naar een t-mobile shop gaan.

Er bestaat geen chat voor overige vragen aan de klantenservice.

Groet,
Gwendolyn
Reputatie 4
@ EllenBelde

Wanneer je een vraag of probleem hebt.... Dan kan je hem overigens ook altijd hier stellen hoor! Wij horen graag van je! 😉
Goeie dag
Ik zit met een probleem
Ik heb een samsung s4

Ap:19505xxudmh7
Cp:19505xxudmh7
Csc:19505tnldh3

Heb een probleem heb een samsung gear gekregen maar ken er niks mee omdat ik de update 4.3 nodig heb .is de 4.3 van tmobile al beschikbaar .zo nee .wat ken ik nu het beste doen .wachten of overstappen of naar de tmobile
Hoor graag een reatie terug

Gr
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Roy

Gefeliciteerd met de aanschaf van je Samsung Gear! Hoe bevalt die tot nu toe?

De update Android 4.3 is op dit moment nog niet beschikbaar voor T-Mobile Branded toestellen. Er is op dit moment helaas ook nog geen datum bekend.
Nou tot nu toe ken ik er helemaal niks mee . Baal er van .andere hebben de update behalve tmobile branded toestellen .en ze weten ook niet wanneer de update er is. Dus daar zit ik lekker mee .vodafone heefd de update ook al en meerdere .Miss ken ik dan beter volgende keer ergens anders heen gaan
Hebbie al iets gehoord over de 4.3 jelly bean
Reputatie 4
@ roy frens

We zijn hier momenteel mee bezig, de update is inmiddels goedgekeurd en zal dus snel beschikbaar zijn. Alle informatie over Samsung software kan je voortaan stellen in het speciale Samsung Software Update Topic! 🙂
Ik wil mijn nieuwe T mobiel Simkaart activeren en deze via online te doen.. echter zit ik week lang met deze foutmelding en:

Eerste fout: "Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina"

Tweede fout: "Vanwege veiligheidsreden is het op dit moment helaas niet mogelijk om online uw simkaart te activeren. Neem contact op met T-Mobile Klantenservice of ga langs een van onze T-Mobile Shops."

Ik zit nu dus helemaal mee met deze irritante meldingen sinds week lang. Ik kan sinds week lang mijn nieuwe t-mobile Iphone 5 niet gebruiken.
Wat is dit voor service van T-mobile. Ik  eis van jullie een onmiddellijke oplossing......Het gaat dus heel simpel om mijn nieuwe sim te activeren. That is it!.  Bel mij op 06***. en meteen bellen.
Reputatie 4
@ Cindy1234

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de zeer late reactie. Vanwege fraude-preventie was het niet mogelijk om simkaarten te activeren via My T-Mobile. Dit is dus gedaan om onze klanten te 'beschermen'. In dit topic vind je meer informatie over de achtergronden.

Ik zie dat het je inmiddels is gelukt om de simkaart te activeren. Mijn excuses voor het ongemak!
Hallo, ik heb een vraag over mijn factuur, er staat op tmobile dat die betaald is maar er is niks van mijn rekening afgeschreven ? Wat moet ik hier nou mee???
Reputatie 4
Hoi Lisa95, 

welkom op het forum :D

Ik weet niet hoe dat mogelijk is, wel apart opzich. 
Staat het nu nog steeds zo genoemd onder facturen en is er nog steeds niet afgeschreven?

Groetjes Tribaltim
Er staat nog steeds dat die al betaald is maar er is niks af. Ik hoop dat ik niet ineens geblokkeerd wordt door dit ik begrijp er niks van, wat moet ik doen?
Reputatie 5
@lisa95 het bedrag is op 5 december via de automatisch incasso geïncasseerd. Zie je dit inmiddels al terug op je rekening?
Nee er staat niks van 5 december en het gaat staat er ook nog steeds op, alleen durf nog niks met dat geld te doen....
Maar het stond op mn spaarrekening en heb het overgeboekt naar mn gewone rekening maar dat was 6 december en het is 5december betaald terwijl dat bedrag nog op mn spaarrekening stond
Reputatie 5
@lisa95 dan kan het zijn dat wij het bedrag niet hebben kunnen incasseren, het bedrag zal dan met een aantal dagen weer open staan.
En na hoeveel dagen gebeurt dat meestal, want het is al een week geleden
Reputatie 5
@lisa95 het bedrag zou inmiddels afgeschreven moeten zijn. Kun je mij via een privébericht de laatste vier cijfers van de rekeningnummer waar je op kijkt kunnen sturen? Wellicht wordt het van een andere rekening afgeschreven dan dat bij jou bekend is?
...................
Reputatie 5
@lisa95 ik heb je rekeningnummer ontvangen, deze komen overeen met wat in ons systeem staat. Het bedrag staat nog steeds op betaald, ik er dan ook vanuit dat er met deze factuur niks mis zal gaan.
Hallo ik heb net gezien dat het eraf is gehaald, sorry voor het ongemak
Mijn abonnement loopt af in juni. Maar ik wil nu al een nieuwe telefoon. is dit mogelijk zonder extra kosten? Ik blijf overigens klant van jullie
Hoi Febe_

Het was misschien handiger geweest wanneer je hierover een eigen topic had aangemaakt.
Het staat nu in een topic over chatten met een medewerker en daar hoort je vraag eigenlijk niet thuis.

Hoe dan ook, de enige manier waarop je nu al een nieuwe telefoon zonder extra kosten kan krijgen, is door gewoon een telefoon te bestellen op internet / kopen in de winkel.

Je kan voor zover ik weet maximaal 4 maanden van tevoren een nieuw abonnement afsluiten wanneer er al een abonnement loopt.
Een andere optie is Early Renewal, maar je gaf al aan geen extra kosten te willen, dan zou ik hier zeker niet voor gaan, want 't is nogal prijzig.
(Voor info over Early Renewal, zie deze pagina: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2851/kw/early%20renewal )

En anders zou je nog even kunnen wachten tot je weer mag verlengen.

Reageer