Vraag

Hoe kan ik een klacht indienen?


Tmobile maakt fouten, ik moet bellen naar 1200 en dan krijg je te horen dat ze het ook niet weten dan vervolgens mag ik daar ook nog voor betalen.

wie kan mij vertellen hoe ik deze mensen moet bereiken? Of eigenlijk dat ze mij bellen?

Niet in de winkel want daar heb ik tot twee maal toe een zeer ongeinteresseerd persoon getroffen die half met zijn rug naar me toe bleef staan.

38 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Misschien kan je eerst je probleem kenbaar maken?
Reputatie 2
hahahah welkom bij T-mobile de meest grote provider van Nederland, je kan wel lid worden maar ze zijn daarna nooit meer te bereiken voor klachten



Sterkte groetjes en succes
Reputatie 6
Badge +9
@poenapoe wat een onzin kraam je uit.
Dan ken je de andere providers in Nederland nog niet. Met name Telfort en Vodafone.
Reputatie 5
@10kr

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Erg vervelend dat je komst hier met een vervelende ervaring met T-Mobile begint. Op het forum kun je het probleem dat je ervaart delen. Andere gebruikers kunnen je nuttige tips geven en mijn collega's en ik kunnen je eventueel helpen met het probleem.
Beste T-Mobile,

Elke dag hou ik mijn beltegoed nauwlettend in de gaten. Rond de 5e van de maand check ik het meerdee malen. Vanaf de 4e van de mand bel of stuur ik geen berichten meer om als goed in de gaten te houden, want op de 6e dag van de maand wordt mijn beltegoed opgeteld. Ik heb een abonnement van € 20,00 per maand (Flex). Wat bleek er op de 6e dag van de maand? T-Mobile telt niet het bedrag van € 20,00 niet bij je beltegoed op maar € 20,00 minus het BTW bedrag van € 3,19 is dus € 16,81 Ik ben wel goed maar niet gek en ik ben wel dom maar niet achterlijk. En je hoeft geen rekenwonder te zijn om een bedrag op te tellen zoals € 206,55 + € 20,00 = € 226, 55 en niet € 223,36. Ik heb bij T-Mobile hierover reeds eerder geklacht, maar werd afgedaan alsof ikzelf het bedrag had gebruikt. Begin van de week weer bij T-Mobile geklacht en geen reactie ontvangen. Ik noem dit afsnoepen. T-Mobile moet vooral zo doorgaan, dan komt dit wel bij instanties die de belangen van de abonnees behartigen.
Reputatie 2
T-mobile rekent toch ook belminuten af zonder BTW
Reputatie 2
Sorry poenapoe, mijn ervaringen zijn anders, maar goed ik zit nog maar pas dwz vanaf dat T-mobile Ben overnam bij T-mobile, ik heb gemerkt dat je met problemen altijd goed geholpen wordt.
Reputatie 2
@Moderator,

Gisteren heb ik aan een medewerker (ik heb een bewijs gemaakt d.m.v. een prtsc sysrq) bij het bestellen van het artikel op de t-mobile website: t-mobile Laptop Prepaid. De vraag was of dit geschrikt was voor de Mobii 7 inch Tablet GenII. De medewerker gaf aan dat dit het geval was, maar nu blijkt dit niet het geval. Er moet een microsim in, en die heb ik dus niet thuisgekregen. Graag zou ik daarom mijn 9.95 terug willen hebben. (bestel adres is het zelfde als dit abonnement)

Graag zsm een reactie.
Reputatie 6
heb je geen simkaart gekregen waar je door de buitenste rand te breken ook een micro van te maken
Reputatie 2
Hoi Arie, nee die had ik inderdaad ook verwacht, want dat is mij dus ook beloofd maar heb een simkaart gekregen ´´wat je dus niet kleiner kunt maken´´ hopelijk komt deze alsnog zo spoedig mogelijk want het is jammer dat ik nu niet kan internetten buiten huis, ik heb de tablet hoofdzakelijk voor mijn studie.
Reputatie 2
Zou er vandaag wel een moderator kunnen reageren

@Reneoenema: alles leuk en aardig, maar ik betaal wel het abonnementsgeld van € 20,00 inclusief BTW. Kijkt je facturen maar goed na. € 20,00 is €20,00 en niet € 16,81.
Reputatie 5
@koala55
Ik zie dat mijn collega vandaag geprobeerd heeft je te bereiken.
Op de belstatus en op je factuur zie je de abonnementskosten zonder de btw. Alles wat je doet met het abonnement wordt ook zonder btw van je belstatus gehaald. Kijk je in de specificatie dan zie je dat een belminuut en sms 17 cent kost. Dit is ook zonder btw.
Inclusief btw betaal je 20 cent en dat komt ook overeen met de prijslijst. De btw dient bij particulieren apart vermeld te worden.

@Geenfoto
Natuurlijk komt er een reactie!:) Excuses aan koala55 en aan jou dat het iets langer heeft geduurd.

De simkaarten die T-Mobile uitstuurt zijn geschikt voor normale simkaarthouders als voor de microsim. Vervelend om te lezen dat je deze versie niet hebt gekregen.
Ik heb je een privébericht gestuurd om je verder te helpen.
Mag ik ook even klagen?

Heb zojuist een rekening ontvangen van 220 euro voor het versturen van 1 email tijdens mijn vakantie die ik vond die echt niet kon wachten!

Hoe kan ik hier bezwaar tegenmaken?
Reputatie 4
heb je in je vakantie je internet 'aan' laten staan??
Reputatie 5
@Maliq2004
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Zoals ik op de factuur zie staan heb je tussen 3 & 10 mei, 8 keer gebruik gemaakt van het internet in het buitenland. Je kunt de factuur specificatie bekijken via My T-Mobile. Dit doe je bij: Bekijk meer factuurdetails.
Reputatie 6
Badge +9
@maliq2004, dus je eigen schuld.
Hoe vaak moet je gewaarschuwd worden voor hoge kosten als je in het buitenland online gaat?
Beetje jammer dat je hier roept dat het om 1 email gaat.
Tuurlijk kan je bezwaar maken maar bij deze kansloos!
Reputatie 7
@[url=" https:=]Maliq2004[/url]
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Zoals ik op de factuur zie staan heb je tussen 3 & 10 mei, 8 keer gebruik gemaakt van het internet in het buitenland. Je kunt de factuur specificatie bekijken via [url=" http:=]My T-Mobile[/url]. Dit doe je Bekijk meer factuurdetails.



Hanteert T-Mobile geen limiet van, ik dacht iets van €60 voor data?
Reputatie 6
@Caspar
Er geldt een limiet van €59,50 inclusief btw per factuurmaand voor internetgebruik binnen de EU (zone 1). In landen buiten de EU (zone 2 en 3) geldt een dagelijks limiet van €50,-. Meer informatie hierover kun je terugvinden op de T-Mobile website.
Erg leuk de titel van deze discussie.... maar ik weet nog steeds niet hoe ik een klacht in moet dienen.

Reputatie 2
Hi,

Ook ik ben op zoek naar een klachtenformulier (op advies medewerker T-mobile van S. Spee)

Onlangs heb ik mijn contract verlengd, tijdens het gesprek voor verlening van mijn contract duidelijk afspraken gemaakt. Een van mijn belangrijkste voorwaarden was dat ik een één jarig contract wilde hebben, daarbij het liefst een witte Iphone. Op moment van de deal was deze nog niet leverbaar, akkoord gegaan met de zwarte. Prompt werd die middag bekend gemaakt dat de witte Iphone leverbaar was. Snel opgebeld om de zwarte Iphone te annuleren (medewerker T-mobile F. Abdoella). Met (medewerker T-mobile P. Ramdjas) de witte besteld. Dit onder dezelfde voorwaarden als de zwarte, immers was een één jarig contract een van mijn belangrijkste voorwaarden.

Nu heb ik twee contracten achter elkaar opgestuurd gekregen. De eerste was keurig onder de genoemde voorwaarden. Kort na deze periode ben ik voor korte periode niet thuis geweest. In deze periode kreeg ik de tweede opgestuurd. Deze was achteraf niet juist. De contract periode is naar twee jaar gegaan.

Keurig te woord gestaan door mevr S. Spee werd mij medegedeeld dat ik niet binnen de 8 dagen heb gereageerd. Afdeling verkoop wilde mij niet te woord staan. Enige mogelijkheid is een klachtenformulier invullen, en Dhr P. Ramdjas wordt een email verstuurd.

Het is duidelijk dat Dhr P. Ramdjas per abuis de verkeerde contract voorwaarden heeft overgenomen, is het mogelijk het onjuiste contract te wijzigen naar het oorspronkelijke eenjarige contract?

Met vriendelijke groeten,

M Rutgers
Reputatie 5
@smii

Op de T-Mobile website is het klachtenformulier hier terug te vinden. Ook is het mogelijk om je klacht hier op het T-Mobile Forum achter te laten. Wij zullen dan proberen je hier zo snel mogelijk mee te helpen. :)

@Marrut

Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met het 2de contract. Ik zou graag het contract voor je willen terugzetten in de oorspronkelijke vorm. Ik heb je hierover benaderd in een privébericht. Zou je hierop willen antwoorden? 🙂
Hoi,
Net de t-mobile gebeld maar daar kwam ik geen steek veder mee. Afgelopen vrijdag gebeld door de t-mobile voor een eventuele contract vernieuwing. Had al besloten om weg te gaan bij t-mobile maar toch mij laten overhalen om te blijven. Moest die zelfde vrijdag 's middags terug bellen maar door omstandigheden is dat niet gelukt. Nu bel ik vandaag. Kan ik niet worden door verbonden met de gene die ik vrijdag gesproken had omdat ik niet officiele contracthouder ben. Begrijpelijk.
Maar nu is het zo dat ik dat vrijdag al heb laten weten, dit was toen geen probleem. Nu wil ik mijn nieuwe abonnement ook daadwerkelijk op mijn naam laten zetten. Vrijdag gegarandeerd gekregen dat dit zou lukken voor ik mijn nieuwe abonnement en toestel kreeg, dat is morgen...
Gevraagd of ik dan nog een keer door de t-mobile zelf gebeld kon worden, dan is het zo wie opneemt word gezien als contracthouder, maar dit kon niet. Als het zo makkelijk was geweest om de gene te laten bellen waar mijn abonnement op staat had ik dit uiteraard gedaan, heb het ook via de post geprobeert op de site maar dit ging 2 maal toe mis.

Iemand suggesties hoe nu veder? Groet.
@2012

Ik begrijp niet helemaal uit je verhaal wat er nu nog moet gebeuren. Wanneer je het contract alsnog op je eigen naam wilt dan moet deze order geannuleerd worden en kun je op persoonlijke titel zelf een nieuwe bestelling plaatsen met een aanvraag tot nummerbehoud. Ik zie dat op dit moment het contract is vernieuwd op naam van de huidige contractant. Wanneer je deze order aanneemt dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid tot een contractovername..

Reageer