Vraag

Hoe kan ik een klacht indienen?

Toon eerste reactie

38 reacties

Hanteert T-Mobile geen limiet van, ik dacht iets van €60 voor data?

met zen alle tmobile opzeggen plsssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Geachte Mevrouw/Heer,Wat een teleurstelling! Wat een frustratie! En dat na jarenlang trouw abonnee.
Wat een desinteresse! Wat een kilheid! En dat jarenlang een goede provider.Ja, dit gaat over mij en u, T-Mobile. Als je dan als klant een keer een beroep doet of service en klantvriendelijkheid, dan kom je van een koude kermis thuis. Ik hoop voor u dat u niet met al uw klanten op deze manier om gaat, dan houd je er namelijk niet heel veel over. Mijn diensten bij u zijn inmiddels opgezegd. Jammer, maar het is niet anders. De liefde moet wel van twee kanten komen.
Ik hoop dat u eens de moeite neemt om in mijn dossier te duiken en u dan net als ik teleurgesteld bent in de manier waarop zaken gelopen zijn.
Reputatie 2
@ Centaur:
Bij gebruik van mobiel internet heb je vaak (in mijn ogen te) hoge kosten, of je nu in Nederland of in het Buitenland bent. Ik persoonlijk maak nooit gebruik van mobiel internet. Ik internet altijd dmv laptop of pc. In het buitenland gebruik ik geen internet, maar in 'noodgevallen' zou ik naar een internet-café gaan.
Mobiel-internet is momenteel dé melkkoe, maar in hoeverre is het nu werkelijk nodig? Volgens mij is driekwart van het gebruik van mobiel internet pure luxe...
Niet! Hier hebben ze een aparte knop voor nl.: DELETE. Klachten worden nl. niet behandeld.
Reputatie 7
@d3nnisb
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

wat vervelend dat je zo teleurgesteld bent in T-Mobile! 😞 Ik heb je dossier erbij gepakt en ik zie dat je ontevreden bent over het leentoestel dat Pro Assist je heeft gegeven. Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk frustrerend is dat de T-Mobile klantenservice je hier geen oplossing voor kan bieden. Dit komt omdat het leentoestel door Pro Assist moet worden geleverd en die hebben niet altijd smartphones over. Ik zie dat je ook al contact hebt gezocht via Twitter en dat er al een mail is gestuurd naar Pro Assist om te kijken of we dit voor je kunnen oplossen 🙂
ik heb problemen met internet en bellen meerdere malen contact gezocht en uiteindelijk contract ontbinding. maar alles zou gemaild worden en dan niets krijgen weer terug bellen.
krijg je weer een aan de lijn die maakt alles in orde zegt zegt stuur de copy van je rekening van de telefoon op en dan zal het gecrediteerd worden op de vast gestelde toestel bedrag dus 330 moet ik betalen voor een iphone van een jaar oud en heb al 189 betaald dus je betaald na een jaar de nieuwprijs en het meisje wat zei dat die 189 euro in mindering gebracht zou worden heeft een fout gemaakt en de klant is weer de *** zo als elke keer alleen innen innen en innen nou klant vriendelijke zijn de meeste zeker niet pas eentje aan de lijn gehad die zegt intresserd ons toch niet dat klanten weglopen zo belangrijk zijn jullie niet letterlijk gezegd hun leveren een niet goed werkende service en de klant is de dupe en klanten tevreden te stellen is er niet bij helaas. ga het hoger op zoeken laat me niet bedonderen door de oplichters
Geachte Mevrouw/Heer,Wat een teleurstelling! Wat een frustratie! En dat na jarenlang trouw abonnee.
Wat een desinteresse! Wat een kilheid! En dat jarenlang een goede provider.Ja, dit gaat over mij en u, T-Mobile. Als je dan als klant een keer een beroep doet of service en klantvriendelijkheid, dan kom je van een koude kermis thuis. Ik hoop voor u dat u niet met al uw klanten op deze manier om gaat, dan houd je er namelijk niet heel veel over. Mijn diensten bij u zijn inmiddels opgezegd. Jammer, maar het is niet anders. De liefde moet wel van twee kanten komen.
Ik hoop dat u eens de moeite neemt om in mijn dossier te duiken en u dan net als ik teleurgesteld bent in de manier waarop zaken gelopen zijn.

dan kan je helaas lang wachten want klanten tevreden houden zit hier totaal niet bij helaas
Badge +3
@dirk hendrik

Ik betreur je teleurstelling in T-Mobile en ik kan me niet voorstellen hoe een collega zoiets kan zeggen, aangezien T-Mobile bestaat door haar klanten. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er inderdaad een afkoop is geweest van het toestel. Er zijn standaard prijzen voor verschillende soorten toestellen en het aankoop bedrag kan helaas hier niet mee worden verrekend omdat hier al rekening mee is gehouden bij het afsluiten van een abonnement. Ik kan hier helaas niets aan veranderen maar je dient tenminste wel vriendelijke te woord worden gestaan, al is het antwoord uiteindelijk anders dan je wilt. Mijn excuses als dit niet is gebeurd.:(
Beste moderators en mede mensen,

Kan iemand mij het adres geven van de klachten afhandeling.

Ik heb een nare situatie gehad met de reparatie van me telefoon en wil nu graag een klachtenbrief sturen naar de betreffende afdelingen.

Het gaat om bijna 2,5 maand zonder telefoon, 28 bijlages met meerdere pagina. 3 keer mijn telefoon opgestuud waarvan 2 keer ongerepareerd terug verstuurd, omdat dingen niet goed zijn gegaan. Naar mijn zege door T-Mobile en de aanhangende bedrijven, omdat hun de beloofte zaakjes niet sturen (ja, een herinnering). en al met al al bijna 4 uur met de klantenservice gebeld.

Ik heb het adres van het reparatie centrum, en van de klantenservice maar wil ook graag het adress hebben van de wat hogere heren of de afdelingscheffen.

Weet iemand dat adres van hun?

Groet,
Jack-p
Beste moderators en mede mensen, Kan iemand mij het adres geven van de klachten afhandeling. Ik heb een nare situatie gehad met de reparatie van me telefoon en wil nu graag een klachtenbrief sturen naar de betreffende afdelingen. Het gaat om bijna 2,5 maand zonder telefoon, 28 bijlages met meerdere pagina. 3 keer mijn telefoon opgestuud waarvan 2 keer ongerepareerd terug verstuurd, omdat dingen niet goed zijn gegaan. Naar mijn zege door T-Mobile en de aanhangende bedrijven, omdat hun de beloofte zaakjes niet sturen (ja, een herinnering). en al met al al bijna 4 uur met de klantenservice gebeld. Ik heb het adres van het reparatie centrum, en van de klantenservice maar wil ook graag het adress hebben van de wat hogere heren of de afdelingscheffen. Weet iemand dat adres van hun? Groet, Jack-p Zijn er al mensen die dit lezen, die hierop antwoord geven of werkt deze manier van service niet naar behoren?
goedemiddag

ik heb een paar dagen geleden gebeld met t-mobile en vervroegt mijn abbonement verlengt
tegelijk met mijn man.
mijn man kreeg gelijk emailtjes van de bevestigingen en van het koeriers bedrijf om een afspraak temaken,dat was keurig geregeld.
maar ik kreeg geen mail dus ik belde t-mobile weer op om tevragen of het wel goed is gegaan .Jahoor mevrouw is in orde.
maar weer kreeg ik geen mail dus later weer gebeld en daarna weer geen mail dus ik wacht 1 dag en nogsteeds geen mail dus ik weer bellen.
werd er gezegt tegen mij :mevrouw beide toestellen worden bezorgt dus ik had zoiets van oke het zal wel.
nu vanochtend komt de koerier met alleen het toestel van mijn man!
dus ik weer bellen en nu werd er gezegt dat de medewerker van t-mobile wel een abbonement had verlengt maazr zonder toestel terwijl ik zeker weten gezegt heb met de galaxy3.dus nu hebben ze dat abbonement geannuleerd en moet ik weer wachten en krijg ik 15 euro vergoeding maar ik wil mijn toestel er was belooft binnen 2 dagen heeft u hem in huis!!!!!!maar niet dus
ik vind dit niet leuk want ik heb hier een aantal keer over gebeld en weer moet ik wachten
Reputatie 3
@Jack-p
Vervelend om te lezen dat je dit ervaren hebt met de reparatie van het toestel. Je geeft aan het adres te hebben van de klantenservice, een andere adres heb ik niet voor je. :(

@melinny
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Excuses voor het ongemak! 😞 Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er op moment nog geen lopende aanvraag is onder het account waarmee je bent ingelogd. Dit heeft te maken met dat op 12 juni de aanvraag is geannuleerd en het nog niet mogelijk is om een nieuwe aanvraag in te voeren. Ik heb het voor je doorgegeven aan de betreffende afdeling om dit alsnog op te pakken, er zal zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen worden hierover.
@Jack-p
Vervelend om te lezen dat je dit ervaren hebt met de reparatie van het toestel. Je geeft aan het adres te hebben van de klantenservice, een andere adres heb ik niet voor je. :(

@Bren1
Ik heb inderdaad dat adres gebruikt. Mijn brief is super goed aan gekomen, nog belangrijker T-Mobile erkent de fout en ik zal de geleden schade(2 uur, 42 minuten en 20 seconden bellen met de klantenservice; kosten van 2 maanden geen internet hebben etc.) vergoed krijgen. Top afgehandeld.

Voor de mensen die bellen/ schrijven met de klantenservice hier volgen enkele tips:
-Schrijf altijd de Naam, Datum, Tijdstip, gesproken beloftes, notities en gespreksduur op.
- als je ergens een notitie van wilt hebben zeg dat dan en vraag wat de medewerker opschrijft, zodat jij weet (opschrijven) wat hij/zij op dat moment typt. (voorkomt verandering in systeem)
- als je een brief stuurt, schrijf het in normaal Nederlands. Zonder schelden.
-In je brief mag je best dingen eisen, wees wel realistisch. Denk aan reactie tijd (3 weken), geleden kosten vergoeding.
- Als je kosten maakt, stuur dan de bonnetjes mee, kan je ze vergoed krijgen.

Wat moet je niet doen:
-schelden
-stalken
-onrealistische dingen eisen
-vergeten om naam, datum, tijdstip, gesproken beloftes, notities en gespreksduur te noterenVOOR JEZELF.

Nogmaals dankzij deze handige tips ben in onlangs HEEL GOED geholpen door de klantenservice. Ik hoop dat ik hiermee ook andere mensen mee kan helpen.

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. T-Mobile mag best ook een fout maken, dus mensen die zeuren dat ze geen bericht krijgen op dit forum, maken ook een fout: DIE BELLEN NIET!

Reageer