Beantwoord

hoe krijg ik contact met een medewerker

  • 30 maart 2018
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

'Nou, ik probeer jullie te bereiken maar wat is nou de optie om een medewerker te spreken? Ik heb meerdere vragen waarvan de antwoorden echt niet op de site staan. Ook als ik klik op het çhat icoontje gebeurt er niks en wordt er verwezen naar een stap 1 tot 4 . Ik wil graag zsm contact'
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 maart 2018, 13:24

Hoi Ghita, welkom op het klantenforum.

Net zolang proberen tot je een optie hebt gevonden die werkt.

Welke browser gebruik je? De chat werkt niet in elke browser even geweldig. En is het op een mobieltje/tablet of op een pc/laptop?

Hier op het forum zijn ook T-Mobile Moderators actief. Je kunt hier ook je vragen stellen. Wij medeklanten staan ook klaar om vragen te beantwoorden, mits we het antwoord weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ghita, welkom op het klantenforum.

Net zolang proberen tot je een optie hebt gevonden die werkt.

Welke browser gebruik je? De chat werkt niet in elke browser even geweldig. En is het op een mobieltje/tablet of op een pc/laptop?

Hier op het forum zijn ook T-Mobile Moderators actief. Je kunt hier ook je vragen stellen. Wij medeklanten staan ook klaar om vragen te beantwoorden, mits we het antwoord weten. 🙂

Reageer