Sticky Beantwoord

Hoe lang ben ik al klant?

• 18 februari 2014
  • 419 reacties
  • 17383 Bekeken

Misschien een gekke vraag, maar kunnen jullie achterhalen hoe lang ik al klant bij T-mobile ben?
Alvast bedankt voor een reactie :)

Groeten,
Saskia
icon

Beste antwoord door Sam- 21 februari 2014, 16:10

@Colonna

Dat is zeker geen gekke vraag. 😉

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en met het huidige klantnummer ben je al sinds juni 2003 klant bij ons!
Bekijk origineel

419 reacties

Reputatie 6
Badge +17
@Colonna

Dat is zeker geen gekke vraag. 😉

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en met het huidige klantnummer ben je al sinds juni 2003 klant bij ons!

Met het huidige klantnummer ben je als sinds 15-10-2010 klant bij ons! 🙂
Reputatie 2
hoelang ben ik al klant?
Reputatie 5
Hey Krista,

Je bent al klant bij ons sinds april 2005!
Reputatie 3
Badge +1
zoek mij dan ook maar op 😛
Reputatie 2
Hoelang ben ik al klant? Denk 2005 of 2006
Hey Stef!

Jij bent klant sinds! *tromgeroffel* november 2011!

En jij chica......met dit contract! oktober 2011! 😃
Is eer een mogelijkheid dat ik dit ook zelf kan vinden ergens? Zo niet, dan zou ik het ook graag aan je vragen 🙂
Hoi Elmo,

Zodra je bent ingelogd via My T-Mobile klik je aan de linkerkant op abonnement. Daar zie je precies staan wat de einddatum van je contract is. 🙂
Thnx! Alleen bedoelde ik eigenlijk vanaf het allereerste contract. Dus de totale tijd dat ik al klant ben bij jullie 🙂
Sinds wanneer ben ik precies klant?
Reputatie 6
Hallo Elmo,

Ik heb dit even voor je nagekeken en dit klantnummer is sinds februari 2009 actief 🙂
Reputatie 6
Hoi Melvin,

Het klantnummer dat je gebruikt is sinds maart 2008 in gebruik dus al 6 jaar 🙂
Graag zou ik ook willen weten hoelang ik klant ben bij T-Mobile?
Reputatie 6
Badge +17
@40sehir

Welkom op het forum!

Je bent sinds begin 2011 klant bij ons. Inmiddels dus al ruim 3,5 jaar!

Dit heeft jou de gelegenheid gegeven om veel T-Mobile Extra spaarpunten te sparen. Heb je al iets op het oog waar je voor aan het sparen bent?
Graag zou ik ook willen weten hoelang ik klant ben bij T-Mobile?
Reputatie 6
Hallo Arifo,

Welkom bij ons op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken en je bent sinds januari 2010 klant van ons, al ruim 4 jaar dus! En je mag weer verlengen en we hopen dat je nog langer klant blijft bij ons.
Ik zou ook willen weten hoelang ik al klant ben bij jullie
Reputatie 6
Hallo Wickedje32

Ik snap dat je dat niet bijhoud en heb het even voor je opgezocht 🙂 Het klantnummer van jou is sinds 16 december 2008 actief, al bijna 6 jaar dus! 🙂
Ja eindelijk al langer ben heel ff weggeweest naar orange en weer terug , ik wil eigenlijk verlengen maar dan ben ik al me flex tegoed kwijt waar ik al niet echt doorheen kom en een fors bedrag is maar me telefoon staat op punt te overlijden dus ja dan laat ik het zo als het is want vindt het zonde heb er toch voor betaald!
Reputatie 4
Hoi Wickedje32, je kan ook je Flex verlagen naar het laagste aantal minuten. Dan behoud je je tegoed en gaat het sneller op. Inwisselen
Reputatie 4
Je kan tegoed niet inwisselen voor echt geld. Het is dus alleen bruikbaar voor SMS of bellen.
Graag zou ik willen weten hoelang ik klant ben bij T-Mobile?
Hoelang ben ik al klant met dit abonnement?

Reageer