Beantwoord

Hoe lang ben ik al lid van jullie?

• 12 april 2016
  • 9 reacties
  • 239 Bekeken

gaat om een wedden schap met mijn man ik zeg meer als twee jaar weten jullie hier iets meer over mijn man zit ook bij jullie hij heet mustafa11b hoe lang zit die al bij julllie gr astrid38b
icon

Beste antwoord door KoenM 12 april 2016, 09:30

Hoi Astrid,

Je bent al lid van T-Mobile sinds augustus 2008.Dat is al iets meer dan 2 jaartjes. Heb je in de tussentijd wel eens verlengd? Wellicht kun je nu voordeliger uit zijn!

Voor wat betreft de datum van je man, dat zal hij zelf even moeten vragen ivm privacy. Misschien kan hij ook hier even reageren?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Hoi Astrid,

Je bent al lid van T-Mobile sinds augustus 2008.Dat is al iets meer dan 2 jaartjes. Heb je in de tussentijd wel eens verlengd? Wellicht kun je nu voordeliger uit zijn!

Voor wat betreft de datum van je man, dat zal hij zelf even moeten vragen ivm privacy. Misschien kan hij ook hier even reageren?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Astrid,

Leuk dat je het vraagt. Koen had het al even nagevraagd bij mij! 😉 Zoals je ziet ben je al een stuk langer dan 2 jaar klant bij ons. Je maakt mij nu wel nieuwsgierig: wat krijgt degene die de weddenschap wint?

Als je man even zelf inlogt en in dit topic reageert, zoeken we ook even op hoe lang hij al klant is. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen!
ik ben mustafa vd hoek mustafa11b hoe lang ik al bij jullie lid ben gaat om een weddenschap
gaat om een fles goede wijn thalina
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mustafa,

Je bent nog steeds ingelogd op het account van Astrid! ;)

Om welke wijn gaat het, mijn collega Thalina is part-time vinoloog en dus erg benieuwd! We beginnen het nu toch best spannend te vinden!
Reputatie 7
Badge +15
Komen jullie die fles wijn wel delen met ons? 😉
mijn vrouw astrid38b heeft dit accont moet ik alles dan weer op nieuw instellen
Reputatie 2
hoe lang ben ik al lid bij jullie ik zelf denk meer als 4jaar weet u uitkomst
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mustafa,

Top dat het is gelukt om onder je eigen naam in te loggen! Nu komt natuurlijk het moment waar we op gewacht hebben.... Wie gaat er winnen?

* Tromgeroffel *

Je bent sinds oktober 2007 klant bij ons, dus de fles goede wijn gaat naar jou! 😃 Gefeliciteerd!

Reageer