Beantwoord

Hoezo kost het geld om met de klantenservice te bellen?

• 17 september 2018
  • 5 reacties
  • 2063 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Heb zojuist een lang gesprek gehad met de klantenservice van T-Mobile over een contractverlenging, niet wetende dat het per minuut geld kost. Nu zie ik opeens in My T-Mobile overige kosten staan van €8.95. Is het niet raar dat bellen naar T-Mobile nummers gratis is, maar de klantenservice niet? Ik vind het maar merkwaardig en had het zelf niet verwacht toen ik m'n verlenging telefonisch afhandelde.

Vriendelijke groet,
Elias
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2018, 13:55

Hi Elias,

Ik hoop dat mijn collega's aan de lijn je goed hebben kunnen helpen. Het klopt inderdaad dat het bellen naar de klantenservice beltarief kost. Op onze prijslijst zie je ook terug dat je het beltarief binnen de bundel betaalt als je nog bundeltegoed hebt en het beltarief buiten de bundel zodra je bundeltegoed is verbruikt. Maar geen zorgen want op onze Community kunnen we je ook gratis en voor niets verder helpen met al je vragen. Dus als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, laat het ons direct weten! We staan voor je klaar! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elias,

Ik hoop dat mijn collega's aan de lijn je goed hebben kunnen helpen. Het klopt inderdaad dat het bellen naar de klantenservice beltarief kost. Op onze prijslijst zie je ook terug dat je het beltarief binnen de bundel betaalt als je nog bundeltegoed hebt en het beltarief buiten de bundel zodra je bundeltegoed is verbruikt. Maar geen zorgen want op onze Community kunnen we je ook gratis en voor niets verder helpen met al je vragen. Dus als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, laat het ons direct weten! We staan voor je klaar! 🙂
Hallo Hajar,

Dank je wel voor je reactie. Ik geloof best dat er een beltarief aan verbonden is, alleen vind ik het idee ontzettend krom. T-Mobile is nota bene een telecomprovider. Is het niet super onlogisch dat bellen naar een T-Mobile lijn, als vaste klant van T-Mobile, voor een vraag over een T-Mobile dienst, niet gratis is? De redenering ontgaat me.

Mgoed ik zit nu met een rekening die ik niet had verwacht waarvan de helft toe te schrijven is aan wachttijden en doorverbindingen. Valt daar iets tegen te doen?

Vriendelijke groet,
Elias
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Elias,

Om deze reden bieden wij ook andere servicekanalen aan, zodat de keuze iedereen vrijstaat. De tarieven staan wel vast in het contract, dus ik kan daar niet zomaar een vergoeding voor in rekening brengen. Ik heb wel in jouw facturen meegekeken. Je hebt het over een hoge rekening, maar ik zie niet heel afwijkende bedragen ten opzichte van vorige facturen. Kun je me vertellen welk factuurnummer je precies bedoelt?

Ik hoor het graag Elias!
Hallo Jaimy,

Thanks voor de reactie. Dat er meerdere servicekanalen bestaan, verklaart naar mijn mening niet waarom het klantenservicenummer niet gratis is voor T-Mobile klanten. Dit lijkt me vrij makkelijker door te voeren aangezien bellen naar T-Mobile nummers ook gratis is, mgoed daar laat ik het nu bij.

In My T-Mobile staat dat de overige kosten voor de huidige periode €8,95 zijn. Dit wordt op m'n aankomende factuur verrekend. Ik zou het zeer op prijs stellen als op z'n minst de helft wordt vergoed. Als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren, had ik m'n contract via een andere weg verlengd.

Vriendelijke groet,
Elias
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elias,

Ik kan dat jammer genoeg niet doen. Maar in de toekomst kun je hier rekening mee houden en al je vragen aan ons stellen. We staan altijd voor je klaar! 🙂

Reageer