i150 abonnement omgezet naar smart plus?

Eind december 2011 gebeld met T-mobile om m'n abonnement te verlengen, kreeg te horen dat m'n huidige abonnement de i-150 niet meer bestond en ik moest kiezen tussen de smart plus 100 of 170. Ik heb toen voor de 170 gekozen en € 179,95 bijbetaald voor de Iphone 4. Nu kreeg ik gisteren van een vriendin te horen dat de I-150 abonnement nog steeds bestaat alleen onder de naam iSmart150 en zij met een bijbetaling van € 159,95 voor de Iphone 4 haar abonnement gewoon heeft kunnen verlengen.
Ik heb een korting gekregen in de vorm van 7 maanden 50% korting op het abonnement terwijl zij 9 maanden 50% korting heeft gekregen. Heb toen de klantenservice gebeld met bovenstaande informatie, kreeg toen te horen dat ik een klacht moest indienen met de reden dat ik een abonnement heb afgesloten terwijl ik onjuiste informatie heb gekregen. Klacht ingedien en ben toen teruggebeld door de klantenservice, dat was een vreselijk moeizaam gesprek. Van deze mevrouw kreeg ik te horen dat ik binnen 7 dagen na ontvangst van m'n contract had moeten reageren. En omdat ik dat niet heb gedaan er nu niets meer kan worden aangepast. Heb toen gezegd dat ik het er niet mee eens was en dat ik weer een klacht zou indienen, waarop zij reageerde dat m'n volgende klacht toch niet behandeld zou worden, wtf gewoon zo pats boem in m'n gezicht. Nu zie ik in My T-mobile dat m'n klacht is afgesloten terwijl het probleem nog niet is opgelost???

Wie helpt mij nou verder, ik ben al jaren een trouwe klant van T-mobile zonder enige problemen en altijd prima geholpen door de klantenservice.

5 reacties

Reputatie 7
@Sharina5
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie dat je hierover al contact met ons hebt gehad via Twitter en ik heb geen ander antwoord voor je. Ik wil je vragen om voortaan je vraag of klacht op één kanaal kenbaar te maken. Als je de vraag stelt op zowel het T-Mobile Forum als Twitter zorgt dit voor verwarring en onnodig dubbel werk.

@Sharina5
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie dat je hierover al contact met ons hebt gehad via Twitter en ik heb geen ander antwoord voor je. Ik wil je vragen om voortaan je vraag of klacht op één kanaal kenbaar te maken. Als je de vraag stelt op zowel het T-Mobile Forum als Twitter zorgt dit voor verwarring en onnodig dubbel werk.

@CindyS misschien is het niet leuk om te horen, maar is het niet beter om de vragen en opmerkingen te beantwoorden die hier op het forum staan, dan iemand "terecht te wijzen" ? Sorry als je dit als verwijt opvat (want dat zou kunnen), maar het is echt een serieuze vraag.
Reputatie 5
@ion8

Zoals al in de reactie van mijn collega CindyS te zien is wordt er in eerste instantie aangegeven dat er over het desbetreffende onderwerp door Sharina5 ook al een vraag is gesteld op twitter. Er is reeds antwoord gegeven op twitter. De informatie die gegeven is op twitter is correct en volledig. Dit is dan ook de reden dat we niets meer toe te voegen hebben op het reeds gegeven antwoord.
Omdat ik op het forum geen reactie kreeg, heb ik het via twitter geprobeerd, check de data eerst!
Ik krijg alleen maar antwoorden en verklaringen, geen oplossingen.
Het feit dat jullie verkeerde info verstrekken, daar hoor ik niets over. Alleen maar dat ik het had moeten controleren.
Dan blijft m'n vraag, hoe moet je iets controleren als je niet de juiste gegevens heb?
Dit is een gebed zonder eind, maar ben hier nog niet klaar mee.
Reputatie 5
@Sharina5

Het iPlan '08 dat jij destijds hebt gebruikt verschilt enorm van het iSmart abonnement. Zo had je bij het iPlan '08 150 belminuten en 150 sms'jes. Bij het iSmart abonnement heb je 150 belminuten of 150 sms'jes. Zou je mij via een privébericht kunnen benaderen met een oplossing die jou redelijk lijkt? Dan zal ik samen met jou gaan kijken of er mogelijkheden zijn tot het oplossen van jouw klacht.

Reageer