Beantwoord

Iemand heeft uit mijn naam gesprek gehad met klantenservice?

• 11 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1911 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik kreeg zojuist een sms binnen dat ik recent een gesprek gehad heb met een persoon van jullie klantenservice terwijl ik nog nooit de klantenservice gesproken heb.. ik heb het gevoel dat iemand in mijn naam en telefoonnummer gebeld heeft naar jullie zonder dat ik daar iets van afwist.. graag zou ik zo spoedig mogelijk met iemand in contact willen komen om dit probleem op te lossen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 mei 2019, 11:45

Hoi Armando,

Wat vreemd, zeg. Ik ben meteen voor je gaan kijken in ons systeem!

Ik kan je in elk geval geruststellen en zeggen dat ik niets terugzie van enig contact, en ook niet van de sms die is uitgestuurd. Wellicht is het een fout geweest of een sms die niet van ons is. Vanwege de aard van dit geval wil ik het uiteraard wel verder uitzoeken, zodat we zeker weten dat hier niks misgaat.

Kun je een screenshot plaatsen van het smsje dat je gekregen hebt? Wat was de exacte datum en tijd van de sms en kun je ook de afzender zien? Dankjewel alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Armando,

Wat vreemd, zeg. Ik ben meteen voor je gaan kijken in ons systeem!

Ik kan je in elk geval geruststellen en zeggen dat ik niets terugzie van enig contact, en ook niet van de sms die is uitgestuurd. Wellicht is het een fout geweest of een sms die niet van ons is. Vanwege de aard van dit geval wil ik het uiteraard wel verder uitzoeken, zodat we zeker weten dat hier niks misgaat.

Kun je een screenshot plaatsen van het smsje dat je gekregen hebt? Wat was de exacte datum en tijd van de sms en kun je ook de afzender zien? Dankjewel alvast!

Reageer