Vraag

Ik ben van Vodafone naar tmobile ik heb al vanaf donderdag contact met tmobile Vodafone kan mij niet

• 2 februari 2016
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Ik ben niet te bereiken voor Vodafone klanten

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik wil terug naar vodafoon
Hey Christine,

Ik weet niet wat je hebt gekocht bij T-Mobile maar wettelijk gezien heb je volgens mij (in ieder geval bij sim only) 14 dagen bedenktijd. Hoewel je dan opzegt bij T-Mobile zal je niet meer je oude contract terug kunnen krijgen bij Vodafone.

Overigens moet je jezelf goed informeren over de effecten van het opzeggen, misschien wordt je huidige nummer vrijgemaakt omdat je geen klant meer bent bij T-Mobile maar ook niet bij Vodafone. Dus informeer goed of je je eigen nummer nog kan behouden.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Wat jammer dat je niet bereikbaar bent voor Vodafone klanten.
Dit probleem ligt helaas bij Vodafone. Het duurt bij Vodafone enkele dagen voor dat ze het nummer uit het systeem verwijderen.

Je kunt het beste Vodafone contacteren of even een paar dagen wachten.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christine,

Het is inderdaad een vervelend probleem. Ik zie mijn collega's van de technische afdeling moment bezig zijn met het oplossen van je probleem. Mijn collega Amy heeft jou ook van een antwoord voorzien in dit topic. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag en dus ga ik dit topic sluiten.