Beantwoord

ik krijg het pakket telkens retour

• 28 januari 2020
  • 2 reacties
  • 488 Bekeken

Goede dag ik heb nu al 2 x het pakket van t mobile thuis terug proberen te sturen en ik krijg het van de postkantoor telkens terug naar mijn adres en niet naar t mobile nu heb ik een boete gekregen dit is de 2 keer dat ik hier melding van maak 

ik kom ook niet met het wachtwoord ingelogd op mijn laptop wel op mijn te

icon

Beste antwoord door Jason 30 januari 2020, 18:54

Hoi @misswendy86,

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Onze topper @Waqqas heeft eigenlijk al antwoord gegeven, dus ik hou het kort: is het nu wel gelukt om jouw pakket naar het juiste retouradres te versturen?

Ik zie dat je jouw wachtwoord in ieder geval hebt kunnen wijzigen via de klantenservice. Hartstikke goed dat je zo proactief gehandeld hebt door mijn collega’s te bellen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey @misswendy86 

Had je wel het juiste adres gebruikt?

BNS Data Logistics

O.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130 ZX Vianen

Je kunt ook even contact opnemen met de klantenservice van postnl indien het adres wel goed was. https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/doorsturen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @misswendy86,

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Onze topper @Waqqas heeft eigenlijk al antwoord gegeven, dus ik hou het kort: is het nu wel gelukt om jouw pakket naar het juiste retouradres te versturen?

Ik zie dat je jouw wachtwoord in ieder geval hebt kunnen wijzigen via de klantenservice. Hartstikke goed dat je zo proactief gehandeld hebt door mijn collega’s te bellen!

Reageer