Beantwoord

Ik ontvang oude smsjes

Ik blijf maar oude smsjes ontvangen van een bepaalde persoon uit mijn contacten. Ik krijg ze binnen in mijn inbox en nadat ik ze geopend heb worden ze niet in mijn inbox opeslagen. Hoe kan dit? of beter nog? Hoe kom ik hier van af?
icon

Beste antwoord door Chantal01 27 januari 2014, 08:51

@zonzoeker
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat is apart. 😞 Goed dat je het aangeeft. Ontvang je dezelfde berichten dubbel en zijn het oudere berichten of zijn ze recent? Hoe heb je de opslag voor je berichten ingesteld?

Ziet de andere persoon dan ook dat het bericht bij hem/haar verzonden is? Ik ontvang graag meer informatie hierover zodat ik kan kijken hoe ik je hiermee kan helpen. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@zonzoeker
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat is apart. 😞 Goed dat je het aangeeft. Ontvang je dezelfde berichten dubbel en zijn het oudere berichten of zijn ze recent? Hoe heb je de opslag voor je berichten ingesteld?

Ziet de andere persoon dan ook dat het bericht bij hem/haar verzonden is? Ik ontvang graag meer informatie hierover zodat ik kan kijken hoe ik je hiermee kan helpen. 🙂
Beste Chantal,
Bedankt voor je berichtje.
Het gaat om behoorlijk oude berichtjes van maar 1 bepaalde persoon. Vaak gaat het smsen tussen ons een aantal keren goed. Ik stuur haar een smsje en ze reageert met een nieuw bericht. Een 2e keer over en weer smssen lukt vaak ook nog wel over en weer maar een 3e keer is het meestal altijd mis. Ik zie dat er een berichtje binnenkomt van haar, ik open het en tref dan een oud smsje van zeker een paar maanden terug. Als ik het gelezen heb wordt het nooit in mijn inbox later weergegeven en zij ziet zelf ook niet dat er een oud bericht van haar wederom verzonden is. Ze denkt dat ze gewoon een nieuw smsje verstuurd heeft.
Overigens heeft zij een i-phone met abonn. via Ben.
Heb je hier wat aan?
vriendelijke groet,
zonzoeker
Reputatie 4
@zonzoeker

Bedankt voor de antwoorden. Willen jullie eens beiden een backup maken van je toestel en deze daarna terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Probeer het eerst even voordat je de backup terugzet. Wanneer dit werkt kun je de backup terugplaatsen. Hierna kun je het nog eens proberen met de backup. Alvast bedankt! 🙂

Reageer