Beantwoord

Ik ontvang verkeerde informatie vanuit de klantenservice

Klantenservice geeft steeds verkeerde informatie ik had dacht ik een goede deal te hebben afgesloten voor 25 euro , staat er ineens als abonnement
kosten 42,50 ,daarvoor had ik informatie opgevraagd bij de klantenservice of het inderdaad 25 euro was wat ze bevestigde want dat ging via een derde, moet je Youp van het Hek of Ali B. heten om normaal en eerlijk geholpen te worden bij T-mobile ?
icon

Beste antwoord door Rosan1 23 juni 2014, 23:40

Je gaat in een oud topic een vraag stellen je kan beter een eigen topic openen.

In my t mobile zie je enkel de prijs zonder kortingen op je contract en strak op de rekeningen die je wel de goede prijzen en kortingen.
Via wat heb je je contract afgesloten/verlengd?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Je gaat in een oud topic een vraag stellen je kan beter een eigen topic openen.

In my t mobile zie je enkel de prijs zonder kortingen op je contract en strak op de rekeningen die je wel de goede prijzen en kortingen.
Via wat heb je je contract afgesloten/verlengd?
Reputatie 5
@pantau

Mijn collega's van T-Mobile Klantenservice proberen je altijd van juiste en eerlijke informatie te voorzien en daar hoef je echt geen Ali B of Youp voor te heten. Mijn oprechte excuses als dit bij jou anders is overgekomen.

Rosan1 geeft hierboven een erg bruikbare tip. Het is inderdaad zo dat je via My T-Mobile alleen de standaardprijs ziet van een abonnement en dus niet de prijs die jij hebt afgesproken. Straks op de factuur zie je terug dat je gewoon de prijs betaalt die op jouw contract staat.

Reageer