Ik wil een klacht indienen


Ik zou graag een klacht willen indienen over bijna alle klantenservice medewerkers en de zogenaamd ''service'' die ons werd beloofd voordat we het abonnement afsloten. Het zou fijn zijn als gemaakte beloftes een keer nagekomen zouden worden.

Het zou ook ZO fijn zijn als alle collega's hetzelfde antwoord geven. Heb zojuist de domste collega ooit gesproken. Volgens mij een Antilliaanse/Surinaamse vrouw van locatie Arnhem. Heeft na 36 minuten het gesprek beëindigd omdat ik gefrustreerd raakte. Wat logisch is want de antwoorden die ze mij gaf klopte niet. En het ergste is nog dat ik als klant zijnde WEET dat het antwoord niet klopt. Vervolgens is mevrouw te stront eigenwijs om nog even haar naam te noemen, zodat ik niet eens een gerichte klacht kan indienen, en hangt ze de telefoon op. Enige wat ze kon zeggen was: ''Noohhhh, mevrouw, ik kan u niet helupen. Ik weet niet wat u dan moet doen nohhh. U moet een abonnement afsluiten. Nohh u heeft prepaid. '' 🔪🔪🔪

Super irritant. Eindstand aan de lijn gehangen van 15:28 tot 16:04 met 0 resultaat. AL-TIJD LEUK DIT. 😑

Gelukkig gelijk teruggebeld. Eerst 8 minuten in de wachtrij gestaan. Kreeg toen Yassin/Yessin aan de lijn. Topgozer. ❤

0 reacties

Geen reactie

Reageer