Ik wil een klacht indienen

• 18 januari 2019
  • 1 reactie
  • 1513 Bekeken

Ik zou graag een klacht willen indienen over bijna alle klantenservice medewerkers en de zogenaamd ''service'' die ons werd beloofd voordat we het abonnement afsloten. Het zou fijn zijn als gemaakte beloftes een keer nagekomen zouden worden.

Het zou ook ZO fijn zijn als alle collega's hetzelfde antwoord geven. Heb zojuist de domste collega ooit gesproken. Volgens mij een Antilliaanse/Surinaamse vrouw van locatie Arnhem. Heeft na 36 minuten het gesprek beëindigd omdat ik gefrustreerd raakte. Wat logisch is want de antwoorden die ze mij gaf klopte niet. En het ergste is nog dat ik als klant zijnde WEET dat het antwoord niet klopt. Vervolgens is mevrouw te stront eigenwijs om nog even haar naam te noemen, zodat ik niet eens een gerichte klacht kan indienen, en hangt ze de telefoon op. Enige wat ze kon zeggen was: ''Noohhhh, mevrouw, ik kan u niet helupen. Ik weet niet wat u dan moet doen nohhh. U moet een abonnement afsluiten. Nohh u heeft prepaid. '' 🔪🔪🔪

Super irritant. Eindstand aan de lijn gehangen van 15:28 tot 16:04 met 0 resultaat. AL-TIJD LEUK DIT. 😑

Gelukkig gelijk teruggebeld. Eerst 8 minuten in de wachtrij gestaan. Kreeg toen Yassin/Yessin aan de lijn. Topgozer. ❤

1 reactie

Beste T-mobile,

U maakt het echt te bont vandaag bij mij.
Ik ben al klant vanuit de tijd dat t-mobile is gegroeit uit libertel. al heel lang dus.

Vanmorgen om 10.01 uur, krijg ik een sms waarin staat dat mijn sim geactiveerd is, en wanneer ik geen 3G of 4G zou hebben ik mn foon eens opnieuw op moet starten...

Ik had inderdaad geen internet op mn foon op dat moment. Dus ik dacht, laat ik mn foon eens uitschakelen om deze vervolgens weer te starten. Nadat mn foon opnieuw is opgestart blijk ik spontaan het nummer te hebben van mijn zoon, die een maand geleden een nummerbehoud aanvraag had gedaan..😡😡
Echt een grote domme fout van T-mobile. Mijn abo staat helemaal los van het abo van mn stiefzoon welke ook op dit adres woont... Na diverse foontjes te hebben gedaan met jullie, kreeg ik te horen ach, het wordt met spoed opgelost, binnen 24 uur is dat... Het eerder genoemde smsje welke ik heb gehad ter activatie, had naar mn stiefzoon moeten gaan die een geheel andere achternaam heeft dan ik..

Vanmiddag ook nog naar een T-mobileshop geweest en nogmals het probleem aangehaard waarbij zij kenbaar maakte dat er idd al een case is aangemaakt van eerdere foontjes van mij deze morgen, en van mij de vraag of het versneld kon worden. Ja dat was mogelijk maar die bevoegdheid had de manager in Waalwijk in de T-mobileshop. Deze zou vanuit Oosterhout N.br. gecontacteerd worden om de zeer domme fout vanuit T-mobile recht te zetten....

En was is er tot op heden gebeurd? He Le Maal NIETS!! Ik verdien verdomme mn boterham met mn foon!!!!!!

T-mobile??? waar de loos!!!!!!!
Een foutje is menselijk. daar heb ik begrip voor. Maar dat ik 1 dag geen Euro kan verdienen??? En nu maar afwachten..

pffffff
@home en zwaar pissig!!!

Reageer