Vraag

ik wil een nieuw nummer maar mijn simkaart behouden

ik heb een prepaid simkaart en wil mijn nummer veranderen vanwege mensen die mij bellen en ik dat niet wil zou ik dus mijn nummer kunnen veranderen en mijn simkaart kunnen houden? zo ja hoe dan? of is dit onmogelijk? ..

9 reacties

Het is mogelijk je nummer te veranderen als word lastig gevallen. volgens mij is de eerste keer zonder kosten. Een andere sim zou toch geen probleem moeten zijn ? maar dat is volgens mij niet nodig.

Het snelst kan dat geregeld worden door even de klantenservice te bellen zeker in het weekend.... het weglaten van xox is soms verstandig...
Begrijp dat niet verkeerd maar mensen zijn vreemd soms.... (zeg ik als vader van een dochter....)

Als ik verder zo vrij mag zijn.... de forumnaam die je kiest kan op mensen als een trigger werken....
JohnH schreef:

Het is mogelijk je nummer te veranderen als word lastig gevallen. volgens mij is de eerste keer zonder kosten. Een andere sim zou toch geen probleem moeten zijn ? maar dat is volgens mij niet nodig.

Het snelst kan dat geregeld worden door even de klantenservice te bellen zeker in het weekend.... het weglaten van xox is soms verstandig...
Begrijp dat niet verkeerd maar mensen zijn vreemd soms.... (zeg ik als vader van een dochter....)

Als ik verder zo vrij mag zijn.... de forumnaam die je kiest kan op mensen als een trigger werken....

ow sorry,, dank u wel,, ik ben zelf 16 en logde me gewoon in.. had er verder niet aangedacht of gezien hoe ik het kan veranderen.. maar bedankt voor uw informatie.;d
tis okey :)

hier kom je gelukkig weinig vreemde mensen tegen ( alleen mij) maar ik ben vrij ongevaarlijk :)

Ik hoop dat je snel een ander nummer krijgt en snel verlost bent van ongewenste belletjes.
doe met je nieuwe nummer net als ik doe geef het alleen aan speciale mensen.... en laat mensen eerst jou eens bellen voor je hun je nummer geeft, bellen ze anoniem gewoon niet je nummer geven want dan kun je ze niet blokkeren als dat nodig is.....
JohnH schreef:

tis okey :)

hier kom je gelukkig weinig vreemde mensen tegen ( alleen mij) maar ik ben vrij ongevaarlijk :)

Ik hoop dat je snel een ander nummer krijgt en snel verlost bent van ongewenste belletjes.
doe met je nieuwe nummer net als ik doe geef het alleen aan speciale mensen.... en laat mensen eerst jou eens bellen voor je hun je nummer geeft, bellen ze anoniem gewoon niet je nummer geven want dan kun je ze niet blokkeren als dat nodig is.....

haha ja,, het was zo dat we thuis problemen hebben met een man ,, en naja hele gebeurtenis politie en alles want die man had me ma mishandeld ramen ingegooid en valt mij en me zusjes enzo steeds lastig qua bellen we nemen niet op maar ze familie probeert t ook vandaar... achja.. erg vervelend natuurlijk..
Klinkt niet fijn.

Ik hoop dat het snel opgelost word zodat het leven weer lekker verder kan gaan.

sterkte.
JohnH schreef:

Klinkt niet fijn.

Ik hoop dat het snel opgelost word zodat het leven weer lekker verder kan gaan.

sterkte.

dank u well
Ach ik heb eens per week mijn aardige uurtje je had geluk ;)

Bel even voor een ander nummer dat gaat sneller.....
Reputatie 5
Jeetje wat een verhaal! Ik zie dat de wijziging inmiddels is gelukt, mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Reputatie 5
Ik zie nu dat er wat mis is gegaan bij de activering van het abonnement dat je tegelijkertijd met de 06 wissel hebt aangevraagd. Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische dienst, wij gaan dit oplossen! Onze excuses voor het ongemak.

Reageer