Beantwoord

Ik wil graag een klacht indienen

• 3 april 2018
  • 5 reacties
  • 7869 Bekeken

kan ik hier ergens een klacht indienen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 april 2018, 12:35

Hoi Quincy-Bob, welkom op het klantenforum.

Je mag je klacht natuurlijk hier op het forum posten, er zijn hier T-Mobile Moderators actief om je verder te helpen met zowel vragen als klachten. Het kan ook via de chat, twitter, facebook, aangetekende brief, telefoon of in een T-Shop.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Quincy-Bob, welkom op het klantenforum.

Je mag je klacht natuurlijk hier op het forum posten, er zijn hier T-Mobile Moderators actief om je verder te helpen met zowel vragen als klachten. Het kan ook via de chat, twitter, facebook, aangetekende brief, telefoon of in een T-Shop.
Reputatie 3
Bedenk echter wel, dat veel van de klachten bij T-Mobile in een bodemloze put terecht komen. Vaak hoor je zelfs geen "Ploink!" omdat je klacht echt nergens belandt. Soms krijg je een kirrende reactie van T-Mobile, die je daarmee onder je kin kietelt zonder een serieuze reactie te geven.
Weet dus waar je aan begint!
En als je je niet vriendelijk kan gedragen met een beleefde vorm, zullen niet-medewerkers, die hier voor hun eigen plezier mensen proberen te helpen, je ook niet subtiel helpen herinneren dat je probleem niet met hun is 😛 Sowieso, hoe erg een klacht ook is, vergeet niet dat de persoon aan de andere kant zelden de veroorzaker is en ook als mens aangesproken mag worden ;)

Oftewel, ja.. .je kan hier klagen, maar dit is een klant-helpt-klant forum en nuttig is het niet voor je probleem. Onvriendelijk doen vangt sowieso niks dan Regilio Tuur reacties, al zijn we er na een paar jaar wel goed in geworden!

Nu, om toch enigzins opbouwend te zijn... Klacht of probleem waar nog iets door mede-klanten aan gedaan kan worden?
ik heb mijn internet anuleert om dat jullie afspraken niet naar komen .
volgende maand zal ik aan gesloten worden voor internet om dat mijn andere internet abonoment is dan afgelopen .
laste paar weken ben ik jullie heel tijd bellen over dat ik in mei aan wil gesloten worden jullie zeggen dat is goed staat in jullie computer en wat denkje krijg ik horen dat ik vandaag internet heb van t mobile terwel dat niet is afgesproken is.
daarom heb ik geanuleert internet en ik ga nooit meer internet thuis van jullie pakken.
en ergste van alles is moet ik nog 75 euro betalen voor anuleren denk je dat ik dat ga betalen echt niet dus.
en dan laten jullie monteur komen van kpn die voor niks was gekomen .
hadden jullie ook niet geen bericht gestuurt hebt naar monteur van kpn.
dan krijg ik gisteren mail dat ik geen monteur krijg moet zelf aan sluiten.
wat is dit echt heel slecht van jullie geregelt.
ben ook blij dat ik het packet terug ga stuuren.
ga wel op zoek naar andere internet provider.
Reputatie 3
Met "jullie" bedoel je T-Mobile naar ik aanneem? Die heeft nog niet op je topic gereageerd hoor. Even wachten s.v.p. met braken tot er een T-Mobile medewer(st)er heeft gereageerd op je topic ...

Reageer