Vraag

Ik wil iemand van de klantenservice spreken!!

Ik ben al een tijdje aan het proboeren om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen maar elk menu is zo voorgeprogrammeerd dat ik géén antwoord op mijn vraag heb maar wel de verbinding wordt verbroken nadat ik een voor mij nutteloze link ontvangen heb.
Hoe krijg ik een levend persoon aan d elijn die mij verder kan helpen??

MVG

Suzanne

17 reacties

Ik zou ook graag terug gebeld worden door T-Mobile klantenservice. Ik zou eind van de middag terug gebeld worden, wat ook is gebeurd.
Alleen was ik toen niet in staat de telefoon aan te nemen. In het smsje wat ik kreeg stond in dat ik later op de avond terug gebeld zou worden.
Wat schets mijn verbazing amper 35 min later is er door T-Mobile weer geprobeerd mij te bellen.... So far so good.
Weer was ik niet in staat om de telefoon op te nemen, en nu mag ik de klantenservice zelf bellen.....

Ik vind amper 35 minuten later, niet later op de avond zoals staat in het smsje. Dus vraag ik hierbij aan de klantenservice om contact op te nemen met mij.
Misschien is dit muggensifterij maar om na 2 pogingen de bal weer bij de klant te leggen, die moeilijk bereikbaar is en aarig duur is.
Hoe wordt ik rijk.....

met vr gr.
muisje123
Misschien is dit muggensifterij maar om na 2 pogingen de bal weer bij de klant te leggen, die moeilijk bereikbaar is en aarig duur is.Hoe wordt ik rijk.....

Na het lezen van het topic zie ik dat de laatste zin niet duidelijk is, wat ik bedoel is dat de klantenservice moeilijk te bereiken is. En dat de kosten aardig op kunnen lopen doordat het lang duurt eer je iemand te spreken krijgt van de klantenservice.
muisje123
Ja het is (en blijft) moeilijk, en ik heb niet het geld om uit te gaan zoeken welke cijfercombinatie in het telefoonmenu tot contact met een levend zal leiden....
Ik weet inmiddels ook dat ik hier op het forum niet heel erg snel geholpen ga worden.
Straks maar ff naar de shop.....
Levend persoon bedoel ik dus;-)
Reputatie 7