Vraag

Ik wil iemand van de klantenservice spreken!!

Ik ben al een tijdje aan het proboeren om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen maar elk menu is zo voorgeprogrammeerd dat ik géén antwoord op mijn vraag heb maar wel de verbinding wordt verbroken nadat ik een voor mij nutteloze link ontvangen heb.
Hoe krijg ik een levend persoon aan d elijn die mij verder kan helpen??

MVG

Suzanne

17 reacties

Ik zou ook graag terug gebeld worden door T-Mobile klantenservice. Ik zou eind van de middag terug gebeld worden, wat ook is gebeurd.
Alleen was ik toen niet in staat de telefoon aan te nemen. In het smsje wat ik kreeg stond in dat ik later op de avond terug gebeld zou worden.
Wat schets mijn verbazing amper 35 min later is er door T-Mobile weer geprobeerd mij te bellen.... So far so good.
Weer was ik niet in staat om de telefoon op te nemen, en nu mag ik de klantenservice zelf bellen.....

Ik vind amper 35 minuten later, niet later op de avond zoals staat in het smsje. Dus vraag ik hierbij aan de klantenservice om contact op te nemen met mij.
Misschien is dit muggensifterij maar om na 2 pogingen de bal weer bij de klant te leggen, die moeilijk bereikbaar is en aarig duur is.
Hoe wordt ik rijk.....

met vr gr.
muisje123
Misschien is dit muggensifterij maar om na 2 pogingen de bal weer bij de klant te leggen, die moeilijk bereikbaar is en aarig duur is.Hoe wordt ik rijk.....

Na het lezen van het topic zie ik dat de laatste zin niet duidelijk is, wat ik bedoel is dat de klantenservice moeilijk te bereiken is. En dat de kosten aardig op kunnen lopen doordat het lang duurt eer je iemand te spreken krijgt van de klantenservice.
muisje123
Ja het is (en blijft) moeilijk, en ik heb niet het geld om uit te gaan zoeken welke cijfercombinatie in het telefoonmenu tot contact met een levend zal leiden....
Ik weet inmiddels ook dat ik hier op het forum niet heel erg snel geholpen ga worden.
Straks maar ff naar de shop.....
Levend persoon bedoel ik dus;-)
Reputatie 7
@SuzanneW
Ik zie geen notitie in het systeem dat je langs een T-Shop bent geweest, klopt dat? Zo ja, zou je mij in een privébericht willen sturen waarvoor je de klantenservice wilt spreken? Wellicht dat ik je kan helpen. 🙂
Reputatie 7
@muisje123
Ik zie dat je een coulance is aangeboden en dat je hier nog over na wilde denken. Na 2 belpogingen vragen wij inderdaad altijd aan de klant om zelf terug te bellen. Ik begrijp dat het enige wat nu nog moet gebeuren is dat wij uw akkoord moeten krijgen voor deze coulance. Zou je mij in een privébericht willen sturen of je akkoord gaat of niet. Dan kan ik het verder voor je afhandelen. 🙂
Het lukt mij ook niet om de Klantenservice te bellen! ik ben vorige maand hiermee bezig geweest, en uiteindelijk heb ik toen via online of zoiets iemand aan de lijn gekregen en die heeft mij doorgezet! de persoon die ik aan de lijn kreeg was wel heel beleefd en gaf toe dat het niet heel makkelijk is omdat ze liever hebben dat mensen het online regelen.
Later zag ik  dat dit gesprek mij €  6,17 buiten de bundel gekost heeft!!!!
En als ik al die klachten nu zie overweeg ik eigenlijk om mijn abonnement alweer op te zeggen!
Reputatie 2
@dorinde
Voor het bellen naar de klantenservice bel je met je mobiele telefoon naar het nummer 1200. Je krijgt dan een interactief menu te horen, met de keuze die je maakt kom je wel of niet bij een medewerker uit. Dit is afhankelijk of je vraag door het interactieve menu of via onze website beantwoord kan worden. Succes! 🙂
Ik wil graag iemand van t-mobile spreken over mijn eerste faktuur die erg hoog is uitgevallen. Ik heb het via telefoonnummer 1200 en 06 -24001200 geprobeerd, maar krijg niemand te spreken.
Reputatie 5
@blaise12 Welkom op het forum. Ik zie dat je inmiddels met een collega via de telefoon hebt gesproken. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Mn bundel is geblokkeerd, kan niet meer bellen, smsen, internetten, gebeld worden, smsjes ontvangen, watdanook, zonder reden, waarschuwing, incasso, niets. Nou heeft die vrouw van dat klantenservicemenu een ongelofelijk fijne stem maar ik wil graag iemand spreken.
Ik wil graag iemand van de klantenservice spreken, via 1200 lukt dat niet of erg lang in de wacht
via chat bij aankoop van een toestel of abonnement lukt dit prima??
Reputatie 4
@jema en @John A

Van harte welkom op het forum! :)

Zoals mijn collega Brenda hierboven aangeeft is het afhankelijk van je vraag of je een medewerker te spreken krijgt. Zodra je vraag te beantwoorden is via een interactief menu of via de website dan wordt dit aangegeven. Kan ik je ergens mee helpen? Laat dan je bericht achter hieronder of wanneer je dit discreet wilt doen mag dit wel via een privébericht.
op mijn factuur staat dat ik contact moet opnemen met het nummer 1202 voor vragen (en dat dit een gratis nummer is).
Dit nummer is helaas vermoedelijk in storing.
Ook een beetje raar op dit bandje is dat je volgens het bandje 24 uur contact kan hebben over je belstatus en vragen over facturen.
Volgens de gegevens op mijn factuur is dit nummer tot 17.30 bereikbaar......
Lees hier dat het voor contact 1200 is ipv 1202???
Is dat 1200 nummer gratis of krijg je hier ook van die grote rekeningen van?
Ik zou graag iemand willen spreken.

Heb een nieuw abonnement afgesloten.
Mijn abonement is afgelopen maandag in werking gezet.
Krijg vandaag (nog niet eens een week later) al een rekening.
En die rekening, tja wat ik daar over zal zeggen.
Als die rekening (volgens jullie) klopt ben ik flink belazerd.
Kan ik hier iemand over spreken.
Heb namelijk graag wat antwoorden.
Reputatie 4
@_priss2609

Het nummer 1202 is een gratis nummer waar je met een interactief service menu antwoorden kan krijgen op algemene vragen. 1200 is het klantenservice nummer, het bellen naar dit nummer gaat uit je 90 minuten. Wanneer je klant wordt bij T-Mobile krijg je de bundel op een specifieke datum. Je bent op 16 september klant geworden en kreeg 18 september je bundel. De eerste rekening bevat ook je aansluitkosten. Meer informatie over je eerste factuur kun je terugvinden in dit filmpje.
Tip als je iemand van de klantenservice snel wil spreken: kies in het menu voor BEEINDIGEN abonement. Dan krijg je iemand... Het is in het menu 1grote ondoorzichtige brij van optie zus en zo en als je precies intikt waar je voor belt, dan krijg je niemand. Ik ben ook ook boos. Lees mijn verhaal maar onder het kopje: het is een slecht verhaal bij t-mobile. "

Reageer