Vraag

Ik wil mijn recht halen! TIP! Lees dit: (on)gekwalificeerd personeel T-Mobile)

• 15 maart 2011
  • 1 reactie
  • 832 Bekeken

Reputatie 2
Situatie:

Mijn vorige factuur van 3 feb 2011 heb ik (bewust) te laat betaald. Dit omdat ik het totaal oneens was over mijn factuur en als ik wel betaal dan ben ik akkoord met de factuur. Dus ik heb telkens gebeld met de Klantenservice om mijn gelijk te halen. Het was voor mij overduidelijk waar de fout zat! Maar steeds wisten jullie het beter. Ik had steeds een domme medewerker aan de lijn. Totdat ik een slimme jongeman aan de lijn kreeg! Oh ja? Ja! En jawel hij ontdekt een fout!!! Hoe is het mogelijk! Ik had dus wel gelijk! Ik gaf hem er meteen van langs want zijn andere collega's zagen tot 2 keer aan toe de fout niet! Ooit van Hans Anders gehoord? Enfin, dus de anderen mij wijs maken dat ik ongelijk heb terwijl ze daar jaren werken, of is het omdat ik Universiteit heb gedaan? Nou laat maar...

Vervolgens:

Toen hebben er 2 correcties plaatsgevonden, waardoor mijn factuur van 75,64 is teruggebracht naar maar liefst 34,53 euro. Maar nu mijn klacht: ik heb deze factuur te laat betaald omdat het niet klopte. Vervolgens is mijn telefoon geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, krijg ik 12,60 aan adm. kosten ivm late betaling, betaal ik 2,50 ongevraagd aan papieren kosten, krijg ik 25,00 euro aan adm.kosten (heraansluitkosten na adm. afsluiting) en ik heb kosten moeten maken om de Klantenservice te bellen. Nu heb ik mijn contract verlengt op 17-01-11 maar ik merk ook als trouwe klant dat ik er slechter op ben geworden. De Klantenservice is niet GRATIS meer (ik werd expres 45 minuten in de wacht gezet op een Zaterdag. Belachelijk!) en Family is 12,56 euro, terwijl dit voor mijn verlenging allemaal anders was!

Verzoek/Klacht:

Door een fout van T-Mobile krijg ik allerlei bijkosten zoals boven omschreven omdat ik te laat heb betaald. Ik zou graag willen dat de bijkosten komen te vervallen. Graag wat fatsoen en redelijkheid lijkt mij zeer op zijn plaats. Kan een (slimme) moderator hierop reageren? Stel dat je een rekening krijgt van bijvoorbeeld 500 euro en je weet zeker dat het niet klopt dan ga je dat toch NOOIT betalen en de bijkomende kosten kunnen NOOIT voor jou rekening zijn als blijkt dat T-Mobile heeft verzuimd haar administratie/werk goed te doen doordat zij FOUT zaten achteraf. Het is de arrogantie en willekeur van de monopolie positie van een wereld bedrijf tegenover de arme onwetende burger/consument! Je wordt bestolen, waar je hart voor je klanten moet hebben, heeft dat plaats gemaakt voor de hebzucht van het grote kapitaal!

TIP:

Blijf altijd doorvragen. Valt ze maar lastig bij de Klantenservice! Ik heb ontdekt en uit eigen ervaring omdat ik ook jarenlang op een Klantenservice heb gewerkt dat wat een medewerker niet ziet, een andere weer wel ziet! Laat tenmiste jou klacht door 3 medewerkers behandeld worden (revisie). Vaak zul je wat anders horen en merk je dat er verschillen zijn per intepretatie, inzicht en service per medewerker. Mijn stelling is dat je ook een beetje geluk moet hebben wie je aan de telefoon krijgt als je begrijpt wat ik bedoel, want niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten en inzichten en laat staan productkennis.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@Rechter

Vervelend om te horen dat je negatieve ervaringen hebt opgedaan met de T-Mobile Klantenservice. Mijn excuses hiervoor. Je hebt helemaal gelijk wat betreft het later betalen van een factuur die niet correct is. Als ik terugkijk in het systeem zie ik dat er via verschillende kanalen contact is geweest ondertussen en dat er ook verschillende bedragen al zijn vergoed. De creditnota's hiervan kun je inzien via My T-Mobile wanneer je kijkt bij 'mijn betalingsstatus'. Op dit moment dient de €25.- voor de aansluitkosten nog gecrediteerd te worden en zal de €4.94 die is gemaakt aan het bellen naar de klantenservice ook gecrediteerd worden. Binnen 5 dagen zal ook deze creditnota zichtbaar zijn via My T-Mobile.