Beantwoord

Ik wordt meerdere malen gebeld door Customer service, en krijg 0 contact.

• 12 december 2020
  • 5 reacties
  • 408 Bekeken

Over de afgelopen week ben ik tot nu toe al 7 keer gebeld door Tmobile. 6 keer om 10:00 terwijl het al duidelijk is dat ik niet bereikbaar ben om die tijd (nachtdiensten, you know.). Gisteren telefoontje gekregen ergens eind v.d. middag, hangen ze abrupt op nadat ik antwoordt.

Customer service helpt echt ook voor geen meter, ik kan bij niks of niemand deze vraag stellen om door te komen naar het spreken van een medewerker om uberhaubt te kunnen VRAGEN waarom ik zoveel word gebeld door hun.

Hoe kan ik er ooit achter komen waarom er zo hard mobiel wordt aangedrongen als ze direct ophangen zodra ik opneem, en klantenservice compleet geen toegang geeft om dit te vragen?

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 december 2020, 14:25

Tja dat nummer klopt wel, telefoonnummer 06 1409 4100 is het telefoonnummer dat ze gebruiken voor uitgaande verkoopgesprekken, bijvoorbeeld wanneer ze klanten bellen met een mooi aanbod.
Sinds 1 januari 2020 zijn ze namelijk verplicht om met 'nummerweergave' te bellen. 

Je kunt TM op dat nummer trouwens niet terugbellen; als je dat doet krijg je een bandje te horen waarop we meer informatie geven. Wil je toch contact met ons? Kijk dan op onze klantenservice pagina.

Zakelijke klant? Bekijk de contactmogelijkheden.

Als de moderators er weer zijn kunnen ze je verder helpen. @Knuffeldraak  
Fijn weekend!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Knuffeldraak Weet je wel zeker dat dit Tmobile was?

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dit klopt.

Welk nummer is het?

Een TIP bel niet terug. Want als je opneemt en ze hangen gelijk op kan het ook oplichting zijn. 
Gelukkig is dat heel simpel: bel nooit terug. Zolang je niet terugbelt is er niks aan de hand. Inkomende gesprekken uit het buitenland kun je ook gewoon opnemen. De teller kan pas gaan lopen als je zelf terugbelt. 

Ben je gebeld door een telefoonnummer dat je niet bekend voorkomt? Bel dan niet terug. Lees hier meer informatie

Wanneer ik terug belde, kreeg ik de Tmobile voicemail “we hebben u geprobeerd te bellen maar helaas hebben we u gemist, we proberen u later terug te bellen.”

nummer eindigd op 4100. Google en Tmobile Q&A beantwoorde dat dat nummer gewoon van Tmobile is.

Reputatie 7
Badge +20

Tja dat nummer klopt wel, telefoonnummer 06 1409 4100 is het telefoonnummer dat ze gebruiken voor uitgaande verkoopgesprekken, bijvoorbeeld wanneer ze klanten bellen met een mooi aanbod.
Sinds 1 januari 2020 zijn ze namelijk verplicht om met 'nummerweergave' te bellen. 

Je kunt TM op dat nummer trouwens niet terugbellen; als je dat doet krijg je een bandje te horen waarop we meer informatie geven. Wil je toch contact met ons? Kijk dan op onze klantenservice pagina.

Zakelijke klant? Bekijk de contactmogelijkheden.

Als de moderators er weer zijn kunnen ze je verder helpen. @Knuffeldraak  
Fijn weekend!

Ye dat klopt met wat ik dus hoorde. Maar best irritant dat ze zoveel bellen zonder resultaat, en daarna abrupt ophangen zodra ik opneem.

Reputatie 7
Badge +20

@Knuffeldraak  ik snap het, lijkt mij ook niet fijn.

De moderators pakken dit onderwerp verder op.hou er wel rekening mee dat het weekend is.

Groetjes! 

Reageer