[info] Onderhoud T-Mobile systemen 18 mei

  • 16 mei 2019
  • 0 reacties
  • 2832 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11439 reacties

Update 16:00 uur: de werkzaamheden zijn inmiddels afgerond en alle systemen zijn weer beschikbaar. We willen jullie bedanken voor jullie geduld en begrip!


Let op! Van zaterdag 18 mei 18.45 uur tot maandag 20 mei 08.00 uur is er onderhoud bij T-Mobile. We stappen over op een ander klantsysteem, waardoor we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Zo’n overstap op een ander klantsysteem is een behoorlijke technische ontwikkeling. Om die reden gaan onze systemen tijdelijk offline.


Klantenservice maandag weer volledig beschikbaar


De klantenservice kan je daardoor niet helpen, hoe graag we dat ook willen, sorry! Omdat we je tijdelijk niet kunnen ondersteunen, reageren we van zaterdag 18 mei 18.45 uur tot maandag 20 mei 08.00 niet op berichten waar klantgegevens voor nodig zijn. Is jouw vraag na dit weekend nog niet beantwoord? Neem dan - vanaf maandag - weer contact met ons op. We helpen je dan maar al te graag verder.

My T-Mobile beperkt toegankelijk


My T-Mobile en de My T-Mobile App zijn beperkt toegankelijk in verband met onderhoud. Wil je je verbruik inzien, een MB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen? Open My T-Mobile dan op je telefoon. Zet wel even je wifi uit, zodat we je nummer kunnen herkennen. Ben je op zoek naar je pin- of pukcode, of wil je je simkaart laten blokkeren? Dan kun je zaterdag tussen 09.00 - 00.00 uur en zondag tussen 08.00 - 17.00 uur bellen met 06 2400 1200.

Ben je in het buitenland? Bel dan naar 0031 62400 1200 om de telefonische klantenservice te bereiken en bezoek: http://www.t- mobile.nl/roamingstatus om je verbruikstatus te controleren.

Wat kan je in deze periode zelf nog regelen?

  • Travel & Surf (via de app en T-Mobile website)
  • MB-Aanvullers(via de app en T-Mobile website)
  • Unlimited opwaarderen (via de app en T-Mobile website)
  • PrePaid opwaarderen (alleen via de T-Mobile website)
  • Cloud/office essential (via de app)
  • Voicemail instellen via 1233
  • Sim blokkeren (via telefonische klantenservice)
  • PIN/PUK (via telefonische klantenservice)

We hopen jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben. Zodra er meer informatie bekend is, delen we dit natuurlijk gelijk in dit topic!


0 reacties

Geen reactie

Reageer