Vraag

inzien facturen, terugstorten te vroeg geïncasseerd foutief bedrag, niet nakomen afsp

Nadat er al veel is mis gegaan bij het ingaan van mijn contract en nummerbehoud en veel telefoontjes naar T-Mobile met hoge kosten voor mij, krijg ik steeds de toezegging dat alles nu is opgelost en ik geld terug gestort krijg. Dit is al 3 weken geleden toegezegd en nog steeds heb ik niets ontvangen. Ik krijg via mail door dat mijn factuur klaar staat maar kan de 1e en volgende factuur helemaal niet meer inzien. Waar is T-Mobile mee bezig. Ik heb al 3x alle kopie gegevens via mail aangeleverd en nog steeds doet T-Mobile niet wat ze toezeggen. Wat heb ik een spijt dat ik naar T-Mobile overgestapt ben ik zal het dan ook niemand aanraden. Op mail krijg ik geen antwoord en als ik bel kost het mij een vermogen. Zo ben je dus als klant altijd de dupe!! Hier is klant zeker GEEN koning!!!!
Ik ben benieuwd of ik nu een reactie krijg van T-Mobile met een oplossing graag die ook nagekomen wordt!!!!

1 reactie

Reputatie 7
@jorikr
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Omdat er nummerbehoud heeft plaatsgevonden kun je de facturen die zijn opgemaakt met het tijdelijke T-Mobile nummer niet meer inzien op My T-Mobile. Deze worden per post nagestuurd en je ontvangt ze binnen enkele werkdagen.

Op 16 januari heb je telefonisch contact gehad met T-Mobile Klantenservice. Later op de dag heb je ook een antwoord ontvangen op je e-mail. Mijn collega heeft je uitgelegd dat de kortingen niet op de eerste factuur staan omdat ze een dag te laat zijn ingeladen in het systeem. Je abonnement is een maand te vroeg geactiveerd en daarvoor heeft mijn collega een vergoeding toegekend. Deze vergoeding, en de afgesproken kortingen, staan op je tweede factuur. Het bedrag van deze factuur wordt automatisch in mindering gebracht op je aankomende facturen. Wanneer je liever het bedrag teruggestort wilt hebben dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen. Je ontvangt het bedrag dan binnen 2 weken op je rekening.

Reageer