Beantwoord

iPhone 8 niet te repareren binnen garantie, wordt omgeruild

  • 5 december 2018
  • 5 reacties
  • 1209 Bekeken

1) Iphone 8 ter reparatie aangeboden bij tmobile winkel ivm wegvallen gesprek (known issue bij tmobile )
2) bericht ontvangen dat mobile opgehaald kon worden. Bleek bij de tmobile winkel dat de mobiel niet gerepareerd kon worden en dat mijn mobiel van nog geen jaar is vervangen door een 2e hands mobiel is vervangen
3) ik gaf aan dat dit niet volgens de voorwaarden is en dat ik recht heb op een nieuwe en heb de voorwaarde laten zien. medewerker bij winkel gaf aan ja inderdaad staat er niet in dat u een 2ehands mobiel krijgt maar is toch de regel bij tmobile dus u heeft pech
4) vervolgens callcenter gebeld medewerker 1 gaf aan niet te weten wat de voorwaarde is en hangt op. Vervolgens weer gebeld medewerker 2 gaf aan om klacht in te dienen via my tmobile klachten formulier. Ik zoeken in my tmobile maar nergens te vinden....vervolgens weer bellen met mederwerker 3 gaf ook aan dat dit ingevuld kan worden bij my tmobile bij instellingen. Ik zeg weet je het zeker, ja zegt de medewerker staat in mijn handleiding maar ik zie bij u dat de optie is weggegehaald. In totaal 3 uur met 3 verschillende callcenter medewerkers en een bijdehand van webshop verder terwijl ik recht heb op een nieuwe mobiel ....waar moet ik zijn?
icon

Beste antwoord door David 6 december 2018, 10:41

Hi Dthoorn,

Erg spijtig dat je een negatieve ervaring met ons hebt! Ik begrijp ook niet precies waarom er wordt aangegeven dat je dit via My T-Mobile kenbaar zou kunnen maken. Dit is via My T-Mobile niet mogelijk en kan via een van onze servicekanalen. Het kan dus ook hier via de Community en daar helpen wij je dan graag bij! Het is hierin wel belangrijk om te weten wat je op dit moment verwacht. Als een toestel niet onder garantie gerepareerd kan worden dan is een omruiling een goed alternatief. Wanneer je het hier niet helemaal mee eens bent, maar vervolgens het toestel wél in ontvangst neemt, dan ga je eigenlijk akkoord met de omruiling.

Ik zie dat je gisteren ook al een collega hebt gesproken, die zal ongetwijfeld ook meer info hebben gegeven! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dthoorn,

Erg spijtig dat je een negatieve ervaring met ons hebt! Ik begrijp ook niet precies waarom er wordt aangegeven dat je dit via My T-Mobile kenbaar zou kunnen maken. Dit is via My T-Mobile niet mogelijk en kan via een van onze servicekanalen. Het kan dus ook hier via de Community en daar helpen wij je dan graag bij! Het is hierin wel belangrijk om te weten wat je op dit moment verwacht. Als een toestel niet onder garantie gerepareerd kan worden dan is een omruiling een goed alternatief. Wanneer je het hier niet helemaal mee eens bent, maar vervolgens het toestel wél in ontvangst neemt, dan ga je eigenlijk akkoord met de omruiling.

Ik zie dat je gisteren ook al een collega hebt gesproken, die zal ongetwijfeld ook meer info hebben gegeven! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Hi David, De grap is dat de medewerker in de shop mij niet kon vertellen welke wegen ik moet bewandelen ik werd voor het blok gezet. Sterker nog ik heb de mobiel in ontvangst genomen zonder hiervoor te tekenen! Het imei nummer heb ik tot op heden niet geactiveerd dergelijke terugkoppeling als de jouwe had verwacht. Jouw collega heeft mij (3 callcenter medewerkers)verder aangegeven waar en wanneer ik het contactformulier kan invullen. Tot opheden ben ik nog niet geholpen mbt mijn klacht.
https://www.t-mobile.nl/service/contact/email kennelijk ben jij onvoldoende op de hoogte erg apart
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/telefoonabonnement-inclusief-mobiele-telefoon-rechten-bij-kapot-toestel
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dthoorn,

Dat is inderdaad een van onze servicekanalen, niet My T-Mobile. Je kunt jouw klacht inderdaad ook via die manier indienen.

Als wij hier nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat vanzelf!

Reageer