Beantwoord

iPhone X met T-Mobile simkaart gevonden

• 14 juli 2020
  • 11 reacties
  • 1047 Bekeken

Reputatie 1

ik heb een iphone x gevonden met t mobile simkaart. ben op zoek naar de eigenaar

simkaart heeft geen standaard 0000 code 

dus kan daar niet in om te kijken of daar nummers in staan .

ook is de iphone geblokkeerd met toegangscode. dus ook via die weg kan ik er niet in geraken .

laatste optie was herstellen iphone zodat via zoek mijn iphone de eigenaar kan zien dat zijn toestel online is op mijn adress .

maar tot nu toe nog geen reactie .

kan t mobile mij helpen de eigenaar te traceren

icon

Beste antwoord door Hajar 15 juli 2020, 10:38

Hi @colja2002 

Wat super dat je dit meldt! Je kan in dit geval het beste het toestel aanmelden op deze pagina https://www.verlorenofgevonden.nl/ Je kan mij ook een privébericht sturen met het simkaartnummer, maar ik kan je niet garanderen dat we daarmee de eigenaar kunnen opsporen dus het aanmelden van het verloren toestel is in dit geval de beste oplossing. 

Ik hoop dat de eigenaar snel zijn toestel terugkrijgt en wil jou ook speciaal bedanken voor het melden!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @colja2002 Wat een geweldige actie van jou. Een om blij van te worden.👍🏻👍🏻👍🏻
Volgens mij kan een moderator via het nummer op de simkaart de eigenaar opsporen. 
Dus even wachten tot een moderator reageert.

#Respect 

Groetjes

Reputatie 1

dat zou mooi zijn.

via apple is het mij niet gelukt . imei doorgegeven . 

daar kunnen ze de eigenaar wel achterhalen maar ivm privacy mogen ze deze niet doorgeven .  ook mijn gegevens mogen ze niet door sturen aan de eigenaar .

hoe krom kunnen ze het maken

Reputatie 7
Badge +20

@colja2002 De moderators zullen ook de gegevens van de eigenaar niet aan jou doorgeven. 
Ik weet niet precies hoe maar denk dat het wel goed komt. Morgen weer een dag. 

Je kan het ook melden op Gevonden verloren
Fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @colja2002 

Wat super dat je dit meldt! Je kan in dit geval het beste het toestel aanmelden op deze pagina https://www.verlorenofgevonden.nl/ Je kan mij ook een privébericht sturen met het simkaartnummer, maar ik kan je niet garanderen dat we daarmee de eigenaar kunnen opsporen dus het aanmelden van het verloren toestel is in dit geval de beste oplossing. 

Ik hoop dat de eigenaar snel zijn toestel terugkrijgt en wil jou ook speciaal bedanken voor het melden!

Reputatie 1

via Facebook al een reactie gekregen  van een carmen uit Winterswijk. die eigenaar zou zijn van het toestel 

deze lijkt ook op de foto van beginscherm.

wellicht kunt u toch nog verifiëren

Reputatie 7
Badge +20

Hi @colja2002 

Ik kan dat niet bevestigen, maar het zou goed kunnen want de eigenaar heeft ook een voornaam met de hoofdletter C. Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer waarop jij bereikbaar bent dan kan ik het doorgeven aan de eigenaar zodat die contact kan opnemen met jou. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 1

dat zou top zijn. dank 

Reputatie 1

[Telefoonnummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!] 

Reputatie 1

iphone is terecht bij rechtmatige eigenaar .

bedankt voor de hulp .

Reputatie 7
Badge +20

Super! Jij bedankt voor je hulp. Weet zeker dat de eigenaar hier heel blij mee is!

Heb je nog een beloning gehad? Want dat zou dubbel en dwars verdiend hebben na zoveel moeite.

Reageer