Beantwoord

Jammer T-Mobile!

• 11 december 2020
  • 1 reactie
  • 365 Bekeken

Reputatie 2

@T-Mobile 

Na 20 jaar eerst BEN en opvolgend T-Mobile mijn mobiele abonnement te hebben gehad,tot volle tevredenheid, heeft het Thuis product en dan vooral  het TV product, maar zeker ook het bedrijfsbeleid, alle bij mij opgebouwde goodwill en loyaliteit in 1 jaar teniet gedaan.

Zo jammer dit!

Wil ik toch netjes even bellen om de reden van mijn overstappen door te geven, zoals op de website wordt gevraagd bij het kopje ‘opzeggen’, wordt de verbinding, na weer 15 minuten wachten (lijkt wel standaard) gewoon verbroken.

Blijkbaar wil T-Mobile geen loyale (en geduldige) of eerlijke klanten.

Ik heb een jaar geduld gehad met het TV product, dat vanaf start abonnement in juli 2019 niet goed werkte. In totaal 3 nieuwe tv kastjes gekregen en 4 of 5x een monteur langs gehad. En toch blijven geloven in de goede intenties van het bedrijf.

Als de logs worden terug gelezen zullen jullie het wel zelf kunnen zien, maar daar zal wel geen energie meer in worden gestoken. Waarom ook, ik ben maar een klant.

Ik ga er echt niet vanuit dat een andere provider geen problemen kent, maar ik heb gewoon door alles wat ik het afgelopen jaar met jullie heb meegemaakt, en een beeld heb gekregen over het klantenbeleid, totaal geen vertrouwen meer in T-Mobile.

Het is zo erg, dat ik gewoon al mijn  producten weghaal bij T-Mobile.

Jammer!

Zo jammer!

Michael van Maalsen

Dordrecht

icon

Beste antwoord door Boris 15 december 2020, 13:47

Hoi @Mike69 ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel. Ik ben natuurlijk direct de logs ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is en zie dat je al bijna een jaar aan het tobben bent met de TV Box. Dit is totaal niet de service die wij voor ogen hebben, weet dat wel. Dat hier fouten zijn gemaakt is evident en wil je dan ook graag m’n excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Ik zie dat je inmiddels ervoor hebt gekozen om ons te verlaten en over te stappen naar KPN. Weet dat we, ondanks de situatie, altijd met open armen zullen ontvangen. Ik wens je veel geluk bij de nieuwe provider. Mocht je met vragen zitten, dan zit de Community altijd voor je klaar! 🙌

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Mike69 ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel. Ik ben natuurlijk direct de logs ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is en zie dat je al bijna een jaar aan het tobben bent met de TV Box. Dit is totaal niet de service die wij voor ogen hebben, weet dat wel. Dat hier fouten zijn gemaakt is evident en wil je dan ook graag m’n excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Ik zie dat je inmiddels ervoor hebt gekozen om ons te verlaten en over te stappen naar KPN. Weet dat we, ondanks de situatie, altijd met open armen zullen ontvangen. Ik wens je veel geluk bij de nieuwe provider. Mocht je met vragen zitten, dan zit de Community altijd voor je klaar! 🙌

Reageer