Vraag

Kan ik van mijn 06 nummer een geheim nummer maken?

Sinds mijn nieuwe abonnement verschijnt mijn 06 nummer ongevraagd op formulieren en aanvragen.
Kan ik van het huidige nummer een geheim nummer maken?

16 reacties

Reputatie 6
@freijters
In het systeem zie ik staan dat je vanaf het begin van dit contract al een geheim nummer hebt.
Ik wil niet dat mijn mobiele nr niet opgevraagd kan worden. Hoe pak ik dit aan?
Reputatie 5
@Rakker01 Welkom op het forum!

Je wilt dus dat je nummer wel kan worden opgevraagd. Snap ik je zin goed?

Laat het even weten. 🙂
Kunt u ook zien of ik een geheim nummer heb, en zo nee dit voor mij wijzigen?
Ik wil graag dat mijn telefoonnummer en adresgegevens nergens worden vermeld en oof niet opvraagbaar zijn. Dank u.
Reputatie 5
@allyna
@Nasalis

Leuk om jullie hier te zien op de T-Mobile Community.

Beide telefoonnummers zijn geheime telefoonnummers! 🙂
ik zou graag willen dat mijn nr nergens meer zichtbaar is
Reputatie 6
Badge +16
@dinmez

Welkom op het forum!

Ik heb de registratie van je nummer gelijk op geheim gezet. 😉

@dinmez

Welkom op het forum!

Ik heb de registratie van je nummer gelijk op geheim gezet. 😉

super!!! bedankt voor het regelen
Reputatie 6
Badge +16
@dinmez

Graag gedaan hoor. Mocht je nog andere vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!
Kan u zien of mijn nummer zichtbaar is voor andere? Zoals dan wil het heeeeel erg graag op geheim hebben.
Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
@trotse mama

Welkom hier op het Forum!

Jouw nummer staat geregistreerd als geheim nummer, deze is niet opvraagbaar voor anderen. Je kunt zelf aangeven of het nummer zichtbaar is voor anderen waar je mee belt. Je kunt dit op jouw My T-Mobile pagina regelen via deze link Bij het versturen van sms'jes is het nummer altijd zichtbaar, dit is niet te blokkeren.
@Chris076

Bedankt voor uw reactie en mijn welkom.
Maar als mijn nummer als geheim geregistreerd staat waarom kan de postcodeloterij mijn dan bellen? Ik heb dit nmr nu 2 weekjes en totaal nergens aan meegedaan of ergens ingevuld...

Groetjes
Reputatie 5
@trotse mama

Dat is heel vreemd. Het kan al voorkomen dat wanneer jij ergens aan hebt meegedaan, of ergens voor hebt aangemeld om mee te doen met en prijsvraag of een enquête invult in de supermarkt bijvoorbeeld dat je al gebeld kan worden door verschillende bedrijven. Indien je dit niet wilt kan je het beste zo snel mogelijk afmelden. Laat het me weten zodra je nog vragen hebt.
Hoe weet ik of mijn nummer een geheim nummer is?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Trotse Mama!

Jouw nummer staat bij ons al geregistreerd als geheim nummer. We hoeven hier dus niets aan te veranderen. 😉

Heb je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden laat het ons dan weten. We staan je graag te woord!

Reageer