Beantwoord

Kan je contact opnemen met T-Mobile door een mail te sturen?

een vraagje hoe kan je t mobile een email sturen om contact op te nemen want als ik op de website naar contact gaat staat er alleen facebook twitter en chatten of bellen

maar kan hun geen email sturen
heb al via google lopen zoeken hoe je via de mail contact kan krijgen maar heb niks gevonden erover

alvast bedankt voor de hulp
icon

Beste antwoord door David 29 november 2018, 10:10

Hi Mitch,

Het klopt inderdaad dat je de optie om een e-mail te verzenden niet kon vinden, omdat we dat op dit moment niet meer aanbieden. Aangezien we een heel aantal andere kanalen aanbieden en we merkten dat e-mail nauwelijks nog gebruikt werd, is er besloten om voor de andere kanalen te gaan. Je kunt dus via Chat, Facebook, Twitter, telefonisch en deze Community contact opnemen. De keuze is reuze! ;)

Ik heb het voor je nagekeken en er was vanaf de incasso-afdeling een blokkade geplaatst op premium diensten, omdat de factuur niet op tijd voldaan was en voor een nieuwe klant geconstateerd was dat er hoogverbruik was. Bij nieuwe klanten wordt hier altijd extra streng op gecontroleerd. Ik heb de blokkade nu opgeheven, omdat de facturen allemaal betaald zijn. Houd er rekening mee dat het kan gebeuren dat er bij nieuw hoogverbruik preventief een blokkade wordt geplaatst. Onze incasso-afdeling neemt ook altijd contact met je op, voordat er een blokkade wordt geplaatst. Dit was op 25 november ook gebeurd, maar toen konden ze je niet bereiken.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste @Mitch010er als je Hier alle stappen volgt kom je ook bij de mail optie.
via mail duurt alles wel iets langer.
kan iemand in het forum of een moderator je soms helpen met je vraag?
klopt maar die link die u mij stuur als ik de stappen volg wat er staat dan kan ik daarna alleen kiezen uit facebook twitter of chatten of bellen ik zou ook wel kunnen bellen indd morgen bijvoorbeeld maar ben toch wel benieuwd of het wel mogelijk is om gewoon een email te sturen

en mijn probleem is ik heb een abonnement maar altijd netjes betaald
maar normaal kon ik via me factuur geld bij laten schrijven als ik iets wou kopen via de apstore bv
en nu zegt die heel de tijd dat die functie niet beschikbaar is en ik een update moet doen
maar als ik op updaten klik zeg die stuur een verificatie sms en als ik dat wil doen geef me telefoon het zelfde aan deze functie is niet beschikbaar voor u tmobile simkaart
maar als ik dan inlog op mijn account via t mobile en kijkt bij blokkades staat alles gewoon open

dus ik zit een beetje vast hier en dag dan stuur ik ze een email van hoe of wat maar kon het nergens vinden
Reputatie 7
Badge +16
@Mitch010er Daar kan een moderator je vast wel mee helpen. Meestal gaat dat sneller dan mailen.
een Tip: je kan in de App-store tegenwoordig ook een tegoed bij laten schrijven via iDeal.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mitch,

Het klopt inderdaad dat je de optie om een e-mail te verzenden niet kon vinden, omdat we dat op dit moment niet meer aanbieden. Aangezien we een heel aantal andere kanalen aanbieden en we merkten dat e-mail nauwelijks nog gebruikt werd, is er besloten om voor de andere kanalen te gaan. Je kunt dus via Chat, Facebook, Twitter, telefonisch en deze Community contact opnemen. De keuze is reuze! ;)

Ik heb het voor je nagekeken en er was vanaf de incasso-afdeling een blokkade geplaatst op premium diensten, omdat de factuur niet op tijd voldaan was en voor een nieuwe klant geconstateerd was dat er hoogverbruik was. Bij nieuwe klanten wordt hier altijd extra streng op gecontroleerd. Ik heb de blokkade nu opgeheven, omdat de facturen allemaal betaald zijn. Houd er rekening mee dat het kan gebeuren dat er bij nieuw hoogverbruik preventief een blokkade wordt geplaatst. Onze incasso-afdeling neemt ook altijd contact met je op, voordat er een blokkade wordt geplaatst. Dit was op 25 november ook gebeurd, maar toen konden ze je niet bereiken.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer