Vraag

KASSA of OPGELICHT ?

• 20 mei 2011
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

Al 7 jaar trouw aan T mobile en altijd netjes via incasso betaald. In verband met Family overgestapt van zakelijk naar prive. De persoon die je toevoegt kan op de een of andere wijze pas na een maand van Family genieten. Zelf wel direct en uiteraard ook direct betalen. Na een abonnementswijziging van zakelijk naar prive heeft de computer, die uiteraard door een persoon werd bediend, mijn banknummer verkeerd overgezet en een 7 voor een 1 ingevuld. Uiteraard kon toen niet automatisch worden geincasseerd met als gevolg dat ik volledig werd afgesloten.
Na 326 telefoontjes en 769 belminuten vertelde me een mevrouw van t mobile dat ik gewoon even naar een belwinkel moest gaan en betalen. Nou woon ik op het platteland en dat betekent voor mij 47 minuten met de bus naar de stad. Daar 28 minuten wachten en vervolgens weer 43 minuten terug. En dit feestje omdat t mobile een foutje had gemaakt.
Uiteindelijk met deze hele grap 13 dagen zonder telefoon gezeten en steeds de telefoon van de buren geleend. Bellen naar het buitenland heb ik maar even uitgesteld.Er is een vergoeding van € 15,-- toegezegd bij hoge uitzondering, welke op mijn eerstvolgende factuur verrekend zou worden. Vreemd, dat dit na 5 maanden nog steeds niet is gebeurd. KASSA of OPGELICHT<. Nee, ik dien mijn abonnement, helaas tot september 2012, nog uit en dan is het echt over en uit met T mobile.

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3
Sommige hebben problemen met T-Mobile, andere weer niet.Helaas hoor jij dan tot de probleemgevallen.Ik heb ook wel eens een probleem gehad, maar dat werd snel en goed opgelost.Maar om nu meteen een programma in te schakelen, omdat er een fout is gemaakt.......

Ik had dus allang die bus genomen en naar de winkel gegaan, daar kijk je nl in de ogen van een medewerker, mischien toch ff doen?
Reputatie 5
Tja, loop mat madrie mee, pak gewoon de bus en ga naar de winkel.........
Reputatie 4
Denk niet dat KASSA of OPGELICHT voor zo'n geval als dit een programma maken, er is hier niks onterechts er is alleen administratief niet alles op de manier gegaan zoals jij het wilde. Moet diegene zorgen dat de bankrekening nummer volgende keer wel goed word ingevuld. T-Mobile houdt alleen procedures aan, want het is zo'n groot bedrijf.
Reputatie 5
@okkerman
Ik vind het vervelend om te lezen hoe dit allemaal gelopen is. Ik heb alles nagekeken en ik zie dat er op 23 maart een wijziging van het rekeningnummer is geweest. Tijdens het invoeren van je rekeningnummer is er een verkeerd cijfer ingevuld. Ik bied je hiervoor namens T-Mobile excuses voor aan.

Je zou van een collega € 15.00 vergoeding krijgen en die heb je ook gehad. Als je op de factuur van 22/03/2011 kijkt bij Kortingen / overige kosten dan zie je daar de vergoeding weer terug.