Vraag

Keuzemenu van T-Mobile

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
Afgelopen vrijdag heb ik een medewerker van de klanten"service" gesproken maar dat was na heel veel moeite: er wordt nog steeds gewerkt met een v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k keuzemenu waarin de optie "ik wil een medewerker spreken" niet bestaat. Is het service om je klanten te laten verdwalen in een keuzemenu?

12 reacties

Reputatie 5
@uijui,

Vervelend om te zien dat het lange tijd heeft geduurd voordat je één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice aan de lijn hebt gekregen door het keuzemenu. Ik zal dit ter feedback neerleggen bij de afdeling die over het inrichten van het keuzemenu gaat.

Is je vraag volledig beantwoord? Zo nee, dan helpen we je natuurlijk graag verder hier op het T-Mobile Forum of één van onze andere social media kanalen.
Reputatie 2
Is er inmiddels wat meer te zeggen over de inrichting van het keuzemenu? Gaan jullie het aanpassen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi uijui,

Je feedback is doorgestuurd, maar de review over de inrichting van het keuzemenu staat voorlopig nog niet op de agenda. Voorlopig verandert er dus nog even niks aan ons keuzemenu. Wanneer dit wel het geval is zal je feedback mee worden genomen in de beoordeling of het keuzemenu aangepast wordt of niet. :)

Helaas heb ik voor nu dus nog geen nieuws voor je, maar ik ga er vanuit je, voor nu, zo voldoende geïnformeerd te hebben! Mocht dit niet zo zijn dan kun je altijd nog een bericht achterlaten voor ons.
Reputatie 2
Teleurstellend.
Ik ben het er helemaal mee eens. Een heel onhandig keuzemenu. De helft van mijn vragen had geen duidelijke categorie en inderdaad niet gewoon een medewerker kunnen spreken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey uijui en Poedelini,

Bedankt dat jullie je frustratie hier kenbaar over maken, dat helpt ons om de een betere gebruikerservaring te verwezenlijken! :)

Zoals eerder aangegeven staan er nog geen veranderingen voor het keuzemenu op de agenda, daar kan ik jullie dus helaas niet verder mee helpen. Als je direct een medewerker zou willen spreken via 1200, kun je 2 en vervolgens 4 drukken om iemand direct te spreken. Poedelini, ik zie dat je ondertussen geholpen bent door een medewerker, dus dat is goed nieuws!

Verder kun je ons natuurlijk altijd bereiken via Chat, Twitter, Facebook en het Forum!
Reputatie 2
Komisch woord : gebruikerservaring. Een eufemistisch woord voor KLACHT.
In ieder geval geeft bovenstaande aan dat T mobile het belangrijker vindt om de kosten zo laag mogelijkheden dan om te investeren in een goede klantenservice.
Reputatie 1
Ik heb helemaal geen zin in dat geblaat van die computer stem. Na tig keuze keer toets dit toets zo krijg je dan eindelijk iemand aan de lijn. Die je vervolgens beetje lacherig te woord staan. Heb altijd het gevoel dat je in de zeik word genomen. Zodat ze achteraf weer is even lekker kunnen lachen met elkaar.
Reputatie 1
Nu is mijn reactie wel wat donker 🙂 omdat ik vandaag met iemand van de klantenservice een verhitte discussie had over het stel samen stel bij abonnement. Die persoon wist toeter nog blazen over de zogenoemde transfermarkt en aanbiedingen. Eh hallo dat horen jullie tog te weten waar ik het dan over heb. Ik heb het niet verzonnen het is jullie eigen reclame. Pas na een uur jawel een uur! Was het oja u heeft gelijk. Ja dat weet ik het bestaat echt hoor de transfer weken aanbieding. Tjonge zeg.
Reputatie 6
Badge +17
@uijui

Jammer dat je dit zo ervaart. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering en daarom zijn we ook blij als klanten zoals jij ons feedback geven! Zoals mijn collega David al aangaf, zijn er verschillende manieren waarop je een medewerker van T-Mobile kunt spreken. Via de chat, Facebook, Twitter en het forum hebben we geen keuzemenu, dus misschien kun je het een volgende keer op die manier proberen. :)

@passievrucht
Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Alle collega's van de klantenservice horen te weten van de Transfermarkt. Mogelijk was er een misverstand waardoor het niet helemaal duidelijk was wat je bedoelde. Ik zie dat je vandaag weer contact hebt met een collega van de klantenservice en dat je contract opnieuw verstuurd wordt. Fijn dat dat geregeld is. :)

Als ik of mijn collega nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Reputatie 1
@ThalinaK hoi. Ja heb idd contact gehad met de klantenservice. Alles is nu in orde. Ze zouden het per post naar me toe sturen. Hartelijk dank daarvoor. Groetjes 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@passievrucht

Goed dat het nu in orde is! Bedankt voor het doorgeven. 😉

Reageer