Beantwoord

Klacht

• 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 1393 Bekeken

ik ben echt boos. Ik heb nu al sinds juli vorig jaar problemen met mijn telefoon ik kan niet bellen en buiten niet internetten.
Ik heb echt heel vaak contact gehad met tmobile en er werd gezegd dat het aan mijn simkaart lag. Na 2 keer de simkaart op het verkeerde adres geleverd te hebben. Heb ik nu sinds 2 weken een nieuwe simkaart. Alleen het bellen en internet doet het nog steeds niet. Ik betaal al vanaf juli maar ik kan niks. Ik betaal voor iets wat het niet doet.
Ik heb vandaag iemand gesproken die mij heeft verteld dat iPhone 8 en tmobile een storing hebben samen. Een fucking jaar later!!! Ik wil mijn geld terug of een passende oplossing!
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2019, 14:35

Hey Jesvanpie,

Het is natuurlijk nooit leuk om klachten te lezen! Ik zie gelukkig dat mijn collegae je al via Facebook te woord staan en je hier ook al bij verder helpen. Aangezien het onhandig is om dit op verschillende manieren te bespreken, is het handigste om dit nu via Facebook te laten lopen, omdat daar al wat berichten heen en weer zijn verzonden.

Als wij hier nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jesvanpie,

Het is natuurlijk nooit leuk om klachten te lezen! Ik zie gelukkig dat mijn collegae je al via Facebook te woord staan en je hier ook al bij verder helpen. Aangezien het onhandig is om dit op verschillende manieren te bespreken, is het handigste om dit nu via Facebook te laten lopen, omdat daar al wat berichten heen en weer zijn verzonden.

Als wij hier nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat ook graag!
Ik heb precies het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Semmmm,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je die in jouw eigen topic plaatsen.

Reageer