Beantwoord

klacht

  • 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1905 Bekeken

Beste Lezer,

Graag zou ik dat iemand per e-mail contact met mij opneemt over mijn klacht. Als trouwe T-Mobile klant mijn abonnement verlengt met een hoop moeite uiteindelijk krijg ik daarvoor 3x de rekening en als ik contact opneem en vraag of het teveel betaalde geld teruggestort kan worden dan maken ze dat zogenaamd in orde echter wordt er een bedrag van €142 verrekent met de toekomstige facturen van €30 per maand.
icon

Beste antwoord door eric_2 24 juli 2019, 16:52

Per email? Je hebt al contact gehad met de klantenservice. Die hebben het antwoord gegeven, dat wordt per email of chat niet anders. Maar T-mobile heeft geen email , dus het bellen was een prima idee.. Dat het antwoord je niet aanstaat is helaas niet anders.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Per email? Je hebt al contact gehad met de klantenservice. Die hebben het antwoord gegeven, dat wordt per email of chat niet anders. Maar T-mobile heeft geen email , dus het bellen was een prima idee.. Dat het antwoord je niet aanstaat is helaas niet anders.

Reageer