Beantwoord

Klacht agressieve telefonische benadering door T-Mobile

• 26 juni 2020
  • 2 reacties
  • 1005 Bekeken

Ik ben zojuist zeer agressief telefonisch benaderd door een medewerker om mijn abonnement te verlengen. Ik stel dit absoluut niet op prijs.

Het betrof het verlengen van het abonnement met de unlimited bundel, zonder dat de medewerker aan kon geven hoe lang de actie nog liep. "Vandaag kan de laatste dag zijn". Ik gaf aan hierover na te willen denken. Vervolgens bood deze medewerkster aan de bevestiging te willen sturen die ik dan vervolgens zou kunnen annuleren.

Los van het veel te hoge spreektempo is het niet acceptabel dat er:
- geen duidelijke prijsverschillen kunnen worden aangegeven
- de duur van de actie/bedenktijd niet gecommuniceerd wordt
- ongevraagd een bevestiging wordt gestuurd van iets dat niet is toegezegd
- vervolgens bij aangeven dat ik de bejegening niet op prijs stel de medewerker ook nog zegt dat ze zich hierin niet herkent

Dit is voor mij niet acceptabel. Ik neem aan dat T mobile zich niet op het standpunt stelt dat agressieve telefonische verkoop de wijze is om klanten te binden. 
Ik verwacht excuses en geen verdere telefonische benadering meer.
Communicatie en aanbiedingen graag schriftelijk/per email.

icon

Beste antwoord door Hajar 26 juni 2020, 13:03

Hi @Kaatje2020 

Mijn oprechte excuses dat je het gesprek zo hebt ervaren, weet dat dit zeker niet is waar we voor staan en ik wil je dan ook bedanken dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Ik heb je feedback doorgezet zodat dit niet meer voorkomt. Je kan rustig de tijd nemen en zelf beslissen wanneer je wilt verlengen. Ik zie dat @Waqqas je ook meer informatie heeft gegeven over het verlengen en bedenktijd. Je kan alles zelf op je gemak online regelen zo heb je ook overzicht. Mocht je daar toch hulp bij willen, dan kun je ons dat uiteraard laten weten. 

Voor nu wens ik je een mooie dag toe!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Kaatje2020 

Om welke actie ging het precies? Op de website staan ook gewoon alle huidige acties en telefonisch kan je meestal geen afwijkende aanbieding krijgen dan op de website staat vermeldt.

Ik doe altijd mijn bestellingen online zodat ik alles kan inzien en eea kan opzoeken indien onduidelijk.

Als je de bedenktijd wilt weten dan kan dat op deze pagina onder bekijk je bedenktijd.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling

Dat medewerkers je niet telefonisch benaderen, kan je ook instellen in de app of via de website in je MY T-mobile bij de privacy instellingen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kaatje2020 

Mijn oprechte excuses dat je het gesprek zo hebt ervaren, weet dat dit zeker niet is waar we voor staan en ik wil je dan ook bedanken dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Ik heb je feedback doorgezet zodat dit niet meer voorkomt. Je kan rustig de tijd nemen en zelf beslissen wanneer je wilt verlengen. Ik zie dat @Waqqas je ook meer informatie heeft gegeven over het verlengen en bedenktijd. Je kan alles zelf op je gemak online regelen zo heb je ook overzicht. Mocht je daar toch hulp bij willen, dan kun je ons dat uiteraard laten weten. 

Voor nu wens ik je een mooie dag toe!

Reageer