Beantwoord

Klacht indienen

• 22 oktober 2012
  • 16 reacties
  • 3946 Bekeken

Hoi,

Op welke wijze kan ik een klacht indienen?

Alvast dank,
icon

Beste antwoord door Minty 30 oktober 2012, 00:09

Het lijkt me toch slimmer om de klacht bij T-Mobile zelf in te dienen aangezien klacht.nl niks met t-mobile te maken heeft. Een klacht kan je op verschillende manieren bij T-Mobile kwijt, zie de contactpagina. 🙂
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Dit kan via https://www.klacht.nl

Groeten Jelmar
Reputatie 5
Het lijkt me toch slimmer om de klacht bij T-Mobile zelf in te dienen aangezien klacht.nl niks met t-mobile te maken heeft. Een klacht kan je op verschillende manieren bij T-Mobile kwijt, zie de contactpagina. 🙂
Ik kan geen internet meer krijgen in het buitenland: ik naar roaming.t-mobile.nl ga,
krijg ik het bericht dat ik data roaming aan moet zetten en dat ik flightmode of wifi uit moet zetten. Dit bericht krijg ik dus ook wanneer ik roaming aan heb staan en wifi uit. Ik kan dus op geen enkele manier contact maken met internet, ook niet zonder travel &surf pas.
Wat is dat elke keer!!!!!!
ik baal hier behoorlijk van, het wordt tijd voor een andere provider denk.
wat zitten ze altijd de romelen????
Ik wil dat dit nummer wordt opgeheven
@mrm57

Dat is erg vreemd en vervelend.:( Wil je data roaming aanzetten, je telefoon opnieuw opstarten en kijken of het dan lukt om verbinding met het netwerk in het buitenland te maken. De optie om Travel & Surf aan te zetten heb je wel, kijk even of het je lukt om de activatie te doen. Ik adviseer je wel om zo snel mogelijk de pas te activeren zodra je data roaming hebt aangezet. Laat me even weten of het nu is gelukt.
@iraj Welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Ik zie dat je hier inmiddels telefonisch contact met de klantenservice over hebt gehad en dat je hiermee bent geholpen. 🙂
Ik heb een abonnement afgesloten in de T mobile shop in Eindhoven . Daarbij ben ik voorgelogen , het ging om een abonnement van 30.00 voor de helft van de prijs. Ik betaal nu elke maand 25.50 euro. Hierover is mij niets vertelt. Ik krijg geen mogelijkheid om dit te bespreken , de medewerker die mij dit sprookje heeft verkocht ontkend en wil er niet over praten . De klantenservice iets vertellen is bijna onmogelijk. Ze sturen antwoord maar vervolgens kun je daar niet op reageren , telkens dat hele proces van aanmelden opnieuw en steeds andere medewerkers die ook vreemd reageren. Wij zijn met ons gezin , 4 personen , al jaren klant van T mobile , maar dat telt niet ....Ik ben voor totaal 240.00 euro opgelicht en daar is niet over te praten. Die 240.00 euro extra zijn volgens de klantenservice omdat ik nieuw ben....Per maand betalen wij zo,n 120.00 euro aan T mobile , maar niet lang meer als dit niet wordt opgelost.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mevrouw Jansen,

Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om jou het gevoel te geven dat je bent voorgelogen of opgelicht! Ik heb jouw verhaal intern doorgezet en er wordt zo snel mogelijk telefonisch contact met je opgenomen om de situatie te bespreken. Houd er rekening mee dat mijn collega belt met een afgeschermd nummer.

Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Dank je voor de lieve reactie. Ik wacht het telefoongesprek af.
9 maanden terug heb ik contact opgenomen met t mobile om mn contract op te zeggen na 8 jaar klant te zijn!! , aan de telefoon krijg ik een aardige meneer aan de lijn, die me overtuigd om een sim only te nemen die maandelijks op zegbaar is, (omdat ik Een 2 jarige iphone abonement had). totdat ik weet wat voor andere abonement ik kan nemen. Hij raade me een sim only onbeperkt bellen en 6 gb internet. Voor 26 euro.prima.done.

Nu heb ik besloten om de zelfde aanbieding maar dan bij vodafone te nemen voor 15 euro. Ik bel bij klantenservice van t mobile, en leg ze het uit, en zij geeft aan dat er geen sim only abonement bestaat die maandelijk opzeg baar is. Ik geef aan dat een van hun werknemers mij dit heeft verteld en hij is ook diegen bij wie ik dit contract heb afgesloten. anne heette ze trouwens, op een onrespectvolle negeert ze al mn vragen en vertelt ze dat ze mi geen info kan even, en ze hangt op een onrespectvolle manier op.

Verbaasd en. Vol afschuw bel ik nog een keer, en krijg een andere collega aan de lijn, met de hoop dat zij mij wel wat meer uitleg kan geven, ligt het nu aan mij of haar collega die de verkeerde informatie heeft verleend, met betrekking to maandelijks opzegbaar? Ook zij verteld me dat ze mij hier niet bij kan helpen, en op mn vraag of haar collega mij heeft voorgelogen Met maandelijkse opzegbaar sim only, kan ze me ook niet vertellen, dus mn laatste vraag is wat ik nu het beste kan doen, ze verteld me dat ze me wil helpen om het nu op te zeggen, doormiddel van een biete te betalen,😧 Dat heb ik afgewezen, en verteld dat ik niet beboet wil worden voor de foute informatie die een collega van der mij heeft verteld. Ook zij hangt op!

Ik heb nog nooit in mn leven zulke slechte medewerkers gesproken als deze 2 dames, die ik vandaag aan de lijn heb gehad. Eentje had diarree en de andere sprak diarree, Nu moet ik tot 31 december wachten om mn sim only op te zeggen. En dat allemaal dankzij de verkeerde informatie die t mobile werknemers geven om te zorgen dat je je contract niet bij t mobile opzegt. Had geweten dat ik niet maandelijks kon opzeggen dan had ik ook nooit een sim only bij t-oplichterij genomen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zackaria,

Hopelijk gaat het in ieder geval beter met ze, diarree is nooit leuk! Maar zonder dollen, ik snap dat je gefrustreerd bent, maar laten we in ieder geval op een normale toon praten, op het forum, maar ook over anderen.

Ik heb alles erbij gepakt, van de interactie met mijn collega over de verlenging tot de daadwerkelijke bestelling en overal staat aangegeven dat het een contract van 12 maanden was. Maandelijks opzegbare contracten hebben we, voor zover ik mij kan heugen, überhaupt nooit gehad. Het enige wat ik kan bedenken, is dat er verwarring was over wat er maandelijks mogelijk is. Je kunt met jouw abonnement namelijk maandelijks de bundels bijstellen, maar ook gebruikmaken van Toestel flexibiliteit. Daarbij kun je het contract wisselen naar een contract mét toestel. Iets anders kan ik er in dit geval niet van maken. Je kunt ervoor kiezen om de resterende periode af te betalen en direct over te stappen of af te wachten tot jouw contract verloopt.

Hopelijk is alles zo in ieder geval duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag.
Goedendag,

Speciaal voor een reis naar de VS had ik een internationale internetbundel genomen (tijdelijk voor 1 maand), in de veronderstelling dat ik dan internet zou hebben in het buitenland. Bij aankomst op het vliegveld JFK kwam ik tot de teleurstelling dat het internet niet werkte. Wat ik ook probeerde, ik kreeg het niet aan de praat. Erg lastig als je op dat moment afhankelijk bent van het internet om een Uber te bestellen.

Op dag 3 heb ik contact (die maandag) gezocht met de klantenservice om te kijken of zij me verder konden helpen. Behalve een gesprek dat richting discussie ging (hoe klantonvriendelijk), kon die persoon mij niet verder helpen. Hij gaf mijn telefoon de schuld.
Mijn instellingen stonden echter op roaming en met netwerken zoeken of via automatisch kiezen kreeg ik telkens maar 2 netwerken te zien : t-mobile 2G (die niet te activeren was) en AT&T (die vergrendeld was). Zie toegevoegde printscreens

Bij binnenkomst in de VS heb ik geen welkoms-SMS ontvangen.
Dit kreeg ik wel toen ik van NL naar Belgie reisde.

Met alle reclame die T-mobile maakt in de States had ik verwacht dat internetverbinding maken toch geen probleem zou moeten zijn. Het tegendeel bleek waar. Ik heb slechts enkele kb's gebruikt (verspild) en de rest van de tijd op wifi mijn adresjes en info moeten zoeken. Je snapt waarschijnlijk wel dat dat niet de insteek was van dit dure abonnement en ik daarmee letterlijk geen stap verder kwam.

Nu krijg ik een factuur van 66 euro, met het verzoek of ik deze wil betalen. Jammer dat ik voor iets moet gaan betalen waar ik nul profijt van heb gehad. Ik kan op dit moment niet zeggen dat ik een blije klant ben, vandaar mijn klacht.

Graag jullie reactie (in een oplossende sfeer dit keer aub)!

Groet,
S.D.
Reputatie 7
Badge +20
Hey S.D.,

Altijd mooi, zo'n reis naar Amerika! Hopelijk heb je er, ondanks de internetperikelen, van kunnen genieten?

Ik heb alles er even bij gepakt, nagelopen en gecontroleerd. In ons systeem zie ik terug dat er wel verbinding is geweest met het netwerk in Amerika. Er zijn ook MB's verbruikt en telefoontjes gepleegd. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het netwerk niet overal optimaal werkt, waardoor je tijdelijk geen goed mobiel internet hebt kunnen krijgen. Ik zie dat je inderdaad op 26 februari contact hebt gehad met mijn collega, maar dat dit gesprek uiteindelijk niet compleet afgerond kon worden. Daarna hebben we niets meer vernomen, dus konden we je niet verder helpen bij dit probleem.

Aangezien er wel verbinding is geweest en er gebeld is en MB's zijn verbruikt, kan ik je geen tegemoetkoming geven op de kosten van het abonnement. Mocht je in de toekomst problemen hebben met internet over de grens, laat het dan direct weten. We kunnen namelijk in veel gevallen de oorzaak achterhalen en een oplossing bieden.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag!
Beste David, wat een teleurstellend bericht. Ik vind dit wat gemakkelijk. Het contact dat met T-mobile is geweest is wel degelijk afgerond, nadat je collega mij geen oplossing bood. Wat had ik dan moeten doen? Nog langer bakkeleien om iets wat niet werkt? Zonde van mijn vakantie dacht ik zo.

Kijkend naar mijn verbruik had ik 10 GB tot mijn beschikking. Daarvan heb ik slechts 49 mb kunnen gebruiken en jullie komen me niet tegemoet? Das is een toch wat vreemde oplossing.
Het is een enkel telefoontje geweest met zeer slecht contact waarbij de verbinding verbroken werd.

Dus alsnog graag een reactie

Groet S.D.
Reputatie 7
Badge +20
Hi S.D.,

Erg jammer om te lezen dat je het een teleurstellend bericht vond. Ik snap dat het niet is waar je op hoopte, maar iets anders kan ik er in dit geval niet van maken. In ons systeem zag ik meerdere telefoontjes en meer dataverbruik terug dan wat jij hier aangeeft. Dit staat ook op je factuur, daar kun je ook zien wanneer je wat hebt verbruikt.

Ik begrijp dat dit ook niet het bericht is waar je op gehoopt had, maar in dit geval is hier niets meer aan te doen. Als je in de toekomst problemen ervaart, laat het dan gelijk weten, want ik weet zeker dat we het dan snel op kunnen lossen!

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat ook graag natuurlijk!
Ja, met het opstarten van apps om vervolgens te concluderen dat jullie internet super traag is in de VS. Bedankt ! 66 euro over de balk gesmeten

Reageer